AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Noen anbefalinger? jeg har svært lite å flytte. Rundt 4m2 av ting som skal inn på lager i Asker. Nå brukte jeg mittanbud i høst for et annet oppdrag, og var ikke så hyggelig hva som skjedde der. Kan ikke betale mer enn 3500,- og alt vil ta maks 1-2 timer. Setter pris på hjelp. Anonymkode: 54481...eb2
newman01 Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Hvorfor ikke leie en bil hos Rentawreck og kjøre tingene dine selv? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Om du har Ikea i din nærhet som har varebiler til utlån, så er disse greie til mindre flyttelass. Vi har brukt de mye. Kr 395 for tre timer. Bare husk å dekke gulvet i bilen med papp, presenning eller lignende, for det er tross alt biler som er mye i bruk. Anonymkode: 94259...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 8.33, newman01 skrev: Hvorfor ikke leie en bil hos Rentawreck og kjøre tingene dine selv? Jeg har en ryggskade, og etter at jeg selv tok lasset sist hvor jeg kunne så vidt bevege meg etterpå i lang tid så er ikke det et alternativ. Kjører heller ikke bil. Nå var det et faktisk flyttebyrå jeg trenger. Har fått tilbud, så er derfor jeg lurer på om noen har noen gode erfaringer fra de som ikke koster skjorta. Anonymkode: 54481...eb2
newman01 Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har en ryggskade, og etter at jeg selv tok lasset sist hvor jeg kunne så vidt bevege meg etterpå i lang tid så er ikke det et alternativ. Kjører heller ikke bil. Var bare ment som et tips siden det virket som økonomi var et tema. Og ikke så lett å gjette på ryggskade på en generell anonym bruker... Ikke alle som tenker at det er mulig å leie flyttebil for noen timer ganske billig
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 11.40, AnonymBruker skrev: Om du har Ikea i din nærhet som har varebiler til utlån, så er disse greie til mindre flyttelass. Vi har brukt de mye. Kr 395 for tre timer. Bare husk å dekke gulvet i bilen med papp, presenning eller lignende, for det er tross alt biler som er mye i bruk. Anonymkode: 94259...aa1 Hva skal dette hjelpe til med? Pappesken har jo papp utenpå, møbler har føtter. Du kan jo risikere å få med deg veggedyr, men da skal du være veldig uheldig. Anonymkode: 1ba7f...3a5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 På 11.11.2020 den 14.22, newman01 skrev: Var bare ment som et tips siden det virket som økonomi var et tema. Og ikke så lett å gjette på ryggskade på en generell anonym bruker... Ikke alle som tenker at det er mulig å leie flyttebil for noen timer ganske billig Er nok bare en misforståelse. Mente flyttehjelp som i flyttefolk. Ikke leie av bil. Lurte på om noen hadde leid inn noen de hadde vært fornøyd med som kunne anbefales. Har alltid gjort alt selv helt til at jeg leide inn malere som oppførte seg svært dårlig. Hadde helst gjort flyttingen selv, men uheldige situasjoner tok vekk både hjelp og bil. Har heldigvis et veldig lite flyttelass uten møbler. Anonymkode: 54481...eb2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 11.40, AnonymBruker skrev: Om du har Ikea i din nærhet som har varebiler til utlån, så er disse greie til mindre flyttelass. Vi har brukt de mye. Kr 395 for tre timer. Bare husk å dekke gulvet i bilen med papp, presenning eller lignende, for det er tross alt biler som er mye i bruk. Anonymkode: 94259...aa1 Takk for tips. Var dette som egentlig var planen, men så endret alt seg. Anonymkode: 54481...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå