Gå til innhold

Klarer ikke bruke munnbind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å gå med munnbind,men må bare ta det av meg etter en liten stund.Får helt klaustrofobifølelse og synes det er så vanskelig å puste med det.Har forsøkt både engangs og tøymunnbind.Resultatet blir at jeg kommer meg ikke ut på steder hvor det er folk.

Fins det noen munnbind som er lettere å puste gjennom??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sitter i hodet på deg og du må bare bli vant med det. Når du slutter å ha fokuset på munnbindet så glemmer du har det på

Skrevet

Jeg føler med deg. Klarer å ha det på litt, men om pulsen bare går litt over hvilepuls er jeg nødt til å ta det av for å ikke få panikk. Jeg syntes det har vært lettere å puste i medisinsk munnbind, men det skriver du at du har forsøkt. Så jeg har dessverre ikke noen gode råd, men følger med her og håper jeg kan få noen tips også!

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Tinkiwinkiii skrev:

Jeg forsøker å gå med munnbind,men må bare ta det av meg etter en liten stund.Får helt klaustrofobifølelse og synes det er så vanskelig å puste med det.Har forsøkt både engangs og tøymunnbind.Resultatet blir at jeg kommer meg ikke ut på steder hvor det er folk.

Fins det noen munnbind som er lettere å puste gjennom??

Har du øvd hjemme? Det var min løsning. Først 1 minutt. Så 5 minutter. Gjøre noen aktiviteter hjemme med glad musikk... 😅 tilvenning 😄

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, KvinneguidenBruker skrev:

Har du øvd hjemme? Det var min løsning. Først 1 minutt. Så 5 minutter. Gjøre noen aktiviteter hjemme med glad musikk... 😅 tilvenning 😄

Har forsøkt litt,men sikkert ikke lenge nok.Takker så masse for tipset❤️

Skrevet
9 timer siden, Sullamitt skrev:

Jeg føler med deg. Klarer å ha det på litt, men om pulsen bare går litt over hvilepuls er jeg nødt til å ta det av for å ikke få panikk. Jeg syntes det har vært lettere å puste i medisinsk munnbind, men det skriver du at du har forsøkt. Så jeg har dessverre ikke noen gode råd, men følger med her og håper jeg kan få noen tips også!

Kjenner til det med panikk..Nesten så jeg begynner å hyperventilere inni masken.Tusen takk for forståelse❤️

Skrevet

Forstår deg godt. De medisinske maskene er skikkelig vanskelig å puste i. Fatter ikke at folk som jobber i butikk bruker de hver dag!!

Jeg kjøpte meg en stoffmaske i går, den var litt bedre å bruke. Men når jeg puster så legger den seg mot munnen når jeg puster inn. Ubehagelig. 

Har du prøvd slike med filter?

• Liker 1
  • Opprett ny...