Gå til innhold

Buttplug som blir sugd inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes buttplug virket som en god idé da den jo er mindre enn penis, noe jeg synes blir li55 voldsomt der bak. Jeg kjøpte meg den minste jeg fant og den går inn ok. Men når jeg har den inne føler jeg at lukkemusklene mine strammer seg rundt den og prøver å dra hele greia helt inn. Hvor realistisk er det at den blir sugd inn? Jeg må jo dra den for å få den ut..   det tjukkeste punktet på pluggen er jo mye større enn selve basen, så hva stopper den fra å gli like lett inn da? Spesielt med alt glidemiddelet..

Jeg har så lyst til å ha sex med den inne, men har hittil bare onanert og da har jeg holdt rundt basen for å forhindre at den sklir inn.  Den er fra kondomeriet og det stå på sidene deres at det skal være sikkert pga basen, men jeg synes altså den basen kunne vært mye større da.

Anonymkode: 43390...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU MÅ SLUTTE MED DET DER, SA LEGEN TIL MEG DA JEG MÅTTE PÅ LEGEVAKTA FOR Å FÅ DEN UT

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke klart å slappe av. Ville skaffet en jeg var heeelt trygg på.

Anonymkode: 20105...8d6

• Liker 1
Skrevet

Kjøp ein som har større base

Anonymkode: 3811c...1a6

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange forskjellige varianter er det av butt plugs ?

Skrevet
9 minutter siden, CAPS LOCK skrev:

DU MÅ SLUTTE MED DET DER, SA LEGEN TIL MEG DA JEG MÅTTE PÅ LEGEVAKTA FOR Å FÅ DEN UT

Hadde den base?

Skrevet

Kjøp en med større base, gjerne avlang istedenfor rund

Skrevet

Feste et tau på den?

• Liker 6
Skrevet

Den sugde inn hos meg 🙃 Kjæresten min prøvde å få den ut og tror du ikke at jeg fjertet drit høyt rett i trynet på han da han spurte om jeg kunne presse?!!! 😖

Anonymkode: 69163...5b8

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke bedre å trene seg til å like penisen baki der istedet, så får begge nyte av det, og du slipper å bekymre deg for at den forsvinner inn...

Anonymkode: 2e935...2f7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å trene seg til å like penisen baki der istedet, så får begge nyte av det, og du slipper å bekymre deg for at den forsvinner inn...

Anonymkode: 2e935...2f7

Begge nyter vel følelsen av at skjeden er enda trangere?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
17 timer siden, lsklars skrev:

Hvor mange forskjellige varianter er det av butt plugs ?

Mange. Veldig mange.

Skrevet

Husk på presten som falt naken ned fra en stige, landet med baken på en diger potet og måtte på legevakta for å fjerne den.

Anonymkode: 7de34...9a1

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg mistet en vibrerende dildo langt opp i tarmen mens den vibrerte. 
Jeg fikk litt puls da, jeg skal innrømme det.

Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg mistet en vibrerende dildo langt opp i tarmen mens den vibrerte. 
Jeg fikk litt puls da, jeg skal innrømme det.

Var det lett å få den ut da? 🙈 dvs kunne du presse den ut selv eller måtte du ha hjelp? Og hva slags materiale var dildoen i?

Skrevet

Fra meg som prompet i trynet på mannen: Mannen med hånden opp i gullgruven klarte ikke å få den ut.

Jeg endte opp med å sitte på do og faktisk drite den ut. 

Skrevet

Skal nok en del til for at den blir sugd inn 😅 helt normalt at lukkemuskelen strammer seg rundt den. Kanskje du skal finne en du er mer trygg på, jeg har en fra fifty shades, den kan ikke gli lengre inn pga basen. Går fint å ha (vaginal) sex og samtidig ha den i

Anonymkode: 4edd3...4d5

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra meg som prompet i trynet på mannen: Mannen med hånden opp i gullgruven klarte ikke å få den ut.

Jeg endte opp med å sitte på do og faktisk drite den ut. 

Var det ikke vondt? En bæsj er jo ganske myk sammenlignet med en sånn plugg, høres ikke godt ut. Med mindre den sklir rett ut da.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal nok en del til for at den blir sugd inn 😅 helt normalt at lukkemuskelen strammer seg rundt den. Kanskje du skal finne en du er mer trygg på, jeg har en fra fifty shades, den kan ikke gli lengre inn pga basen. Går fint å ha (vaginal) sex og samtidig ha den i

Anonymkode: 4edd3...4d5

Har opplevd dette selv. 

Mannen tok meg i doggy, og jeg hadde en buttplug med base. Den forsvant inn under en orgasme 

Anonymkode: a5fbf...c99

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Var det ikke vondt? En bæsj er jo ganske myk sammenlignet med en sånn plugg, høres ikke godt ut. Med mindre den sklir rett ut da.

Nei, var ikke vondt. Kjente at den først gikk langt opp som gjorde at jeg følte en press til å drite den ut - og følelsen var digg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...