AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Jeg bestilte noen bukser fra Boozt for to uker siden, og Boozt var veldig raske til å sende fra seg pakken, men hos Helthjem står det "Nettbutikken har bestilt henting av pakken din, men den har ikke kommet helt frem til oss enda." Jeg har vært i kontakt med Boozt, som har etterlyst pakken, og jeg er ikke redd for pengene mine, men jeg har så veldig lyst til at den skal komme frem, for disse buksene er nå utsolgt. Er det flere som har opplevd dette? Kom pakken din til rette igjen? Anonymkode: f7b8b...e8a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 En gang forsvant pakken min fra Zalando i postNord-systemet. Den kom aldri til rette. Anonymkode: 28c49...ed1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang forsvant pakken min fra Zalando i postNord-systemet. Den kom aldri til rette. Anonymkode: 28c49...ed1 Jeg bestilte en pakke fra utlandet som skulle sendes med POSTEN, så begynner det å komme mail om at den er registrert i post nord sin terminal i Oslo. Jeg la ansiktet i hendene og sukket, sa til samboer at den pakka er tapt. Han sa at jeg overdriver, men 8 uker senere er den fortsatt på turné mellom byer jeg ikke bor i. Anonymkode: e9834...52c 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte en pakke fra utlandet som skulle sendes med POSTEN, så begynner det å komme mail om at den er registrert i post nord sin terminal i Oslo. Jeg la ansiktet i hendene og sukket, sa til samboer at den pakka er tapt. Han sa at jeg overdriver, men 8 uker senere er den fortsatt på turné mellom byer jeg ikke bor i. Anonymkode: e9834...52c Vis du ser det må du stoppe den ,send chat til posten, hvor dan skal, Anonymkode: 73ae7...b68
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Pussig, jeg opplevde det samme med nettopp Boozt for noen få dager siden. Anonymkode: 8a0ee...5f0
Ludovica- Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Jeg opplevde det nylig fra en eller annen butikk men pakken kom frem til meg noen dager etterpå. Jeg tror bare det betyr at den ikke er registrert for videre utkjøring ennå, eller noe sånt.
Heymakaroni Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Jeg opplevde akkurat det samme for rundt 2 uker siden. Snakka med Helthjem, og da sa de at pakken hadde forsvunnet, og jeg sko få pengene tilbake fra boozt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Søren, der fikk jeg igjen pengene. Ingen bukse på meg, da. Takk for alle svarene. Vanlig med sendingskrøll, skjønner jeg. Jeg har handlet masse på nettet og har vært heldig nok til å unngå trøbbel før, men det måtte vel skje en gang. Anonymkode: f7b8b...e8a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 De har vel ganske nylig byttet til Helt Hjem, og mulig det byttet ikke var helt vellykka. Jeg har opplevd at de har rotet bort returen min, jeg. 3 skinnskjørt til ca 15-1800 kr pr stk. Blir spennende å se hva som skjer med de pengene. Har kvittering på at den er sendt, da. Men spørs om det holder. Anonymkode: 3da07...f7c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har vel ganske nylig byttet til Helt Hjem, og mulig det byttet ikke var helt vellykka. Jeg har opplevd at de har rotet bort returen min, jeg. 3 skinnskjørt til ca 15-1800 kr pr stk. Blir spennende å se hva som skjer med de pengene. Har kvittering på at den er sendt, da. Men spørs om det holder. Anonymkode: 3da07...f7c Å, huff, det er skrekken min. Håper det går bra! Eller, det må det jo! Anonymkode: f7b8b...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 Har dårlig erfaring med helthjem. Pakkene er forsikret for 1500 kr bare, så når de "forsvinner" ut av det blå, får man ikke det pakkene er verdt. Anonymkode: 5cfcd...02e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 Jeg bestilte fra boozt på torsdag, får virkelig håpe den pakka kommer frem. Har fra før av alltid fått pakker jeg har bestilt med helthjem tidligere så krysser fingrene for at den kommer frem nå også. Anonymkode: 6a454...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå