AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #21 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, mjauritz skrev: Jeg har barn og huslån, og jobbet fulltid gjennom studiene ca halve bacheloren, og jobber nå fulltid ved siden av masteren. Jeg brant meg på at jeg begynte som ringevikar og derfor ikke visste hvor mye jeg kom til å tjene ila året. Viser seg, at det er IKKE mye før du må tilbakebetale ALT fra lånekassen. Så har et stort og surt studielån da, fordi jeg jobbet visst for mye ved siden. Men ja, det går fint det, bare prøv å få deg en jobb som kanskje er litt fleksibel? Og spar feriene til når det er hektisk på skolen. De fleste arbeidsplasser gir også fri til eksamenslesing etc. Er du alenemor? Var bacheloren krevende? Tror det ville gått å studere juss nettbasert, ha småbarn på mellom 2 og 5 år, og jobbe fulltid ved siden av? Jeg har en stor arbeidskapasitet og takler stress veldig fint (foretrekker å være travel). Men en ting er å være hardtarbeidende. En annen ting tiden går opp i opp... Anonymkode: 76cf3...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå