AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #61 Del Skrevet 11. november 2020 Hvis man er slank og stiller seg opp på den måten, så får man en slik kropp. Rare poseringer og filter hjelper på det meste. Typisk Instagram, med andre ord. Hvor ofte står man i den stillingen til vanlig da? Aldri. Anonymkode: 717bf...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #62 Del Skrevet 11. november 2020 På 9.11.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev: Er så langt fra dettte jeg kan komme. Er dette en perfekt kropp synes dere? Anonymkode: e3054...d90 Hvorfor? Er du ikke fornøyd med den kroppen du har? Post et bilde av kroppen din eller finn et bilde på nett som ligner litt. Da blir det lettere å forstå innlegget ditt. Anonymkode: 4bb96...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #63 Del Skrevet 11. november 2020 Hun ser kjempe fin ut. Er det min drømmekropp og sånn jeg hadde ønsket å se ut - nei det er det ikke. Jeg personlig foretrekker en kropp som ser litt mer trent ut, ikke bare naturlig slank. Men hun er like fin selv om jeg ikke har behov for å se slik ut. Anonymkode: 9b1be...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #64 Del Skrevet 11. november 2020 På 9.11.2020 den 23.56, Katten.2.0 skrev: Er heldigvis en kropp som er oppnåelig for det fleste Enda en mann som kan mannsplaine for alle kvinner hvor enkelt det er å se ut som en 20 år gammel modellkropp. Ikke sjovinistisk i det hele tatt. Nope. Anonymkode: 7d514...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #65 Del Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enda en mann som kan mannsplaine for alle kvinner hvor enkelt det er å se ut som en 20 år gammel modellkropp. Ikke sjovinistisk i det hele tatt. Nope. Anonymkode: 7d514...d87 Hæ? Dette er da virkelig ikke en 20 år gammel modellkropp? Dette er en helt vanlig kvinnekropp, en kropp som kunne tilhørt en barnehagelærer, en sykepleier, en ekspeditør på rema, en lege, og hun kan være hva som helst mellom 20-60 år. Det er ganske enkelt å ha en sånn kropp, det reguleres kun med kalorier, man trenger ikke trene engang. Det er en flott og helt naturlig og normal kropp. Og jeg er ingen mann, jeg er en 40 år gammel kvinne som har født barn. Anonymkode: 67b5c...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. november 2020 #66 Del Skrevet 11. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Enda en mann som kan mannsplaine for alle kvinner hvor enkelt det er å se ut som en 20 år gammel modellkropp. Ikke sjovinistisk i det hele tatt. Nope. Anonymkode: 7d514...d87 Dette er en helt normalvektig kropp, tatt i en flatterende vinkel. Jeg ser (eller så, før korona) hundrevis av denne på gaten i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. november 2020 #67 Del Skrevet 11. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette viser hvorfor noen aldri kan bli sånn. Jeg er eple og det verste man kan være så umulig å gjøre noe med det. Anonymkode: e3054...d90 Ikke for å være frekk eller noe, men du kan jo få en fin kropp med flat mage selv om du har eplefasong nå. Når du mister fett vil jo eplefasongen forsvinne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #68 Del Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Adara skrev: Ikke for å være frekk eller noe, men du kan jo få en fin kropp med flat mage selv om du har eplefasong nå. Når du mister fett vil jo eplefasongen forsvinne også Noen har faktisk eple- eller rektangelform uansett hvor slanke de er. Anonymkode: b5daa...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. november 2020 #69 Del Skrevet 11. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Noen har faktisk eple- eller rektangelform uansett hvor slanke de er. Anonymkode: b5daa...c05 Du vil jo få definert mage uansett om du går veldig ned i fettprosent. Da tenker man ikke på hvordan beinbygginga påvirker kroppsformen. For min del er det overhodet ikke beinbygginga som tilsier om noen er attraktiv eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 11. november 2020 #70 Del Skrevet 11. november 2020 Dere er ganske opptatt av kropp og utseende. Godt tips, ikke bli for tynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå