AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Er så langt fra dettte jeg kan komme. Er dette en perfekt kropp synes dere? Anonymkode: e3054...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Helt fin kropp det der. Jeg ser sånn ut i den vinkelen. Men man ser jo bare "midten", da. Anonymkode: f8e7d...ca6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Del Skrevet 9. november 2020 Ble litt overrasket (og glad) for det er omtrent min kropp! Har pupper, men de er ikke superperky (naturlige pupper henger litt) og ingen svær rumpe som er populært nå. Egentlig er dette en representativ kropp om man er slank og holder inn magen for å bli fotografert. Så da handler det kun om kosthold. Anonymkode: 2dcab...8fe 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Da er dere heldig! Anonymkode: e3054...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Nei ikke galt:) jeg har også sånn kropp i den vinkelen. Husk det er en posering hun gjør der, og de triksene kommer alle til nytte. Og til og med slanke kropper har runde mager i riktig stillig. Så om du skal sammenligne deg, gjør det rettferdig for deg også! Anonymkode: 1e6e9...577 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 Vel, det hadde vært fint å se slik ut. Man ser at hun har trent, at hun er ung og aller mest sannsynlig ikke fått barn. Jeg har født tre barn og det syntes. Det syntes at jeg ikke er ung og har en gang i tiden hatt litt overvekt (ikke fedme) som nå er borte, men det har satt sine spor. Anonymkode: b88d3...508 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 Hun er ung og slank, sikkert en pen dame. Men vanskelig å si basert på dette bildet, for alt vi vet kan hun være høy feks Anonymkode: 0c6e1...402 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 Er helt sikkert eldre enn henne. Født to barn og er på forfall. Anonymkode: e3054...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Del Skrevet 9. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er dere heldig! Anonymkode: e3054...d90 Man er ikke heldig om man har en slik kropp. Det handler om smarte valg og livsstil. Jeg er bedre synlig trent enn henne og smålig tynnere og jeg er absolutt ikke heldig. Jeg må trene hver dag, til svetten siler og jeg holder på å spy. Jeg kan ikke unne meg den sjokoladebiten eller den chipsposen på lørdager. Jeg spiser en porsjon og thats it, av en mager middag og jeg må veie meg regelmessig for å ikke få ekle overraskelser. Blir så provosert av «heldig» tullet. Det er hardt arbeid! Anonymkode: 73a1d...f7f 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Del Skrevet 9. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke heldig om man har en slik kropp. Det handler om smarte valg og livsstil. Jeg er bedre synlig trent enn henne og smålig tynnere og jeg er absolutt ikke heldig. Jeg må trene hver dag, til svetten siler og jeg holder på å spy. Jeg kan ikke unne meg den sjokoladebiten eller den chipsposen på lørdager. Jeg spiser en porsjon og thats it, av en mager middag og jeg må veie meg regelmessig for å ikke få ekle overraskelser. Blir så provosert av «heldig» tullet. Det er hardt arbeid! Anonymkode: 73a1d...f7f Man har forskjellige forutsetninger. Noen kan aldri bli sånn pga kroppsfasong som meg f.eks. Så synes de er heldig de som kan. Men enig med deg i det at jeg tror ikke det kommer gratis dersom man ikke har veldig høy forbrenning osv. Noen kan spise hva som helst å ikke legger på seg. Anonymkode: e3054...d90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 9. november 2020 #11 Del Skrevet 9. november 2020 Helt normal kropp 😊 Spesielt hos de «hvite». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Del Skrevet 9. november 2020 Nei. For store slakke pupper, for lite muskler i rumpa og for mye polstring rundt magen Anonymkode: b6b89...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #13 Del Skrevet 9. november 2020 Kunne også ønske jeg hadde slik kropp 😔 hadde jeg gått ned 5 kg og blitt litt sterkere kunne jeg nok nærmet meg.. Anonymkode: c73e7...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #14 Del Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. For store slakke pupper, for lite muskler i rumpa og for mye polstring rundt magen Anonymkode: b6b89...eee Er du mann? Er det mulig? Lurer på hva du hadde sagt dersom jeg la ut bilde av meg selv da.,, Anonymkode: e3054...d90 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #15 Del Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man har forskjellige forutsetninger. Noen kan aldri bli sånn pga kroppsfasong som meg f.eks. Så synes de er heldig de som kan. Men enig med deg i det at jeg tror ikke det kommer gratis dersom man ikke har veldig høy forbrenning osv. Noen kan spise hva som helst å ikke legger på seg. Anonymkode: e3054...d90 Nei. Den myten må bli avblåst en gang for alle. Det handler utelukkende om kalorier inn/ut, Men jeg kan vær enig med deg om at enkelte har bedre forutsetninger for å være slanke. En "naturlig" slank person vi gjerne føle seg mett på mindre mat enn en som er vant med å spise mer. Da kan det koste mye mer å skulle begrense seg. Og trening er også "normalen" for mange, mens andre må mobilisere alt de har av viljestyrke for å klare å opprettholde treningsrutiner. Anonymkode: 2dcab...8fe 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #16 Del Skrevet 9. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke heldig om man har en slik kropp. Det handler om smarte valg og livsstil. Jeg er bedre synlig trent enn henne og smålig tynnere og jeg er absolutt ikke heldig. Jeg må trene hver dag, til svetten siler og jeg holder på å spy. Jeg kan ikke unne meg den sjokoladebiten eller den chipsposen på lørdager. Jeg spiser en porsjon og thats it, av en mager middag og jeg må veie meg regelmessig for å ikke få ekle overraskelser. Blir så provosert av «heldig» tullet. Det er hardt arbeid! Anonymkode: 73a1d...f7f huff; det høres ikke godt ut😬jeg trener eller går tur daglig fordi jeg digger det; er mindfullness for meg👌men, spiser meg mett og koser meg daglig! uff kunne aldri klart å leve uten å unne meg god mat og drikke. er det verdt det...? jeg kunne godt hatt mer muskler og gått ned 3-4 kg,men vil heller trives i hverdagen Anonymkode: 10643...94d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Del Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt fin kropp det der. Jeg ser sånn ut i den vinkelen. Men man ser jo bare "midten", da. Anonymkode: f8e7d...ca6 Damer å prat om vinkler😂 Anonymkode: efdc2...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #18 Del Skrevet 9. november 2020 Nope. For tynn. Det skal være mer former. Anonymkode: 34711...096 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #19 Del Skrevet 9. november 2020 Hun er litt for dvas, må trene litt. Ingen muskler i rumpe og ikke hofter. Anonymkode: efdc2...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 9. november 2020 #20 Del Skrevet 9. november 2020 Det er en kropp. Må ikke gjennom en mal om jeg liker en dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå