Gå til innhold

Galt å si at jeg skulle ønske jeg hadde sånn kropp! Bilde.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så langt fra dettte jeg kan komme. 

Er dette en perfekt kropp synes dere? 

C5E75597-3ABA-4578-9B29-1A4FEA4F6CEF.png

Anonymkode: e3054...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt fin kropp det der. Jeg ser sånn ut i den vinkelen. Men man ser jo bare "midten", da.

Anonymkode: f8e7d...ca6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket (og glad) for det er omtrent min kropp! Har pupper, men de er ikke superperky (naturlige pupper henger litt) og ingen svær rumpe som er populært nå.

Egentlig er dette en representativ kropp om man er slank og holder inn magen for å bli fotografert. Så da handler det kun om kosthold. 

Anonymkode: 2dcab...8fe

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke galt:) jeg har også sånn kropp i den vinkelen. Husk det er en posering hun gjør der, og de triksene kommer alle til nytte. Og til og med slanke kropper har runde mager i riktig stillig. Så om du skal sammenligne deg, gjør det rettferdig for deg også!

Anonymkode: 1e6e9...577

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det hadde vært fint å se slik ut. Man ser at hun har trent, at hun er ung og aller mest sannsynlig ikke fått barn. 

Jeg har født tre barn og det syntes. Det syntes at jeg ikke er ung og har en gang i tiden hatt litt overvekt (ikke fedme)  som nå er borte, men det har satt sine spor. 

Anonymkode: b88d3...508

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ung og slank, sikkert en pen dame. Men vanskelig å si basert på dette bildet, for alt vi vet kan hun være høy feks

Anonymkode: 0c6e1...402

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikkert eldre enn henne. Født to barn og er på forfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dere heldig!

Man er ikke heldig om man har en slik kropp. Det handler om smarte valg og livsstil. Jeg er bedre synlig trent enn henne og smålig tynnere og jeg er absolutt ikke heldig. Jeg må trene hver dag, til svetten siler og jeg holder på å spy. Jeg kan ikke unne meg den sjokoladebiten eller den chipsposen på lørdager. Jeg spiser en porsjon og thats it, av en mager middag og jeg må veie meg regelmessig for å ikke få ekle overraskelser. Blir så provosert av «heldig» tullet. Det er hardt arbeid!

Anonymkode: 73a1d...f7f

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke heldig om man har en slik kropp. Det handler om smarte valg og livsstil. Jeg er bedre synlig trent enn henne og smålig tynnere og jeg er absolutt ikke heldig. Jeg må trene hver dag, til svetten siler og jeg holder på å spy. Jeg kan ikke unne meg den sjokoladebiten eller den chipsposen på lørdager. Jeg spiser en porsjon og thats it, av en mager middag og jeg må veie meg regelmessig for å ikke få ekle overraskelser. Blir så provosert av «heldig» tullet. Det er hardt arbeid!

Man har forskjellige forutsetninger. Noen kan aldri bli sånn pga kroppsfasong som meg f.eks. Så synes de er heldig de som kan.

Men enig med deg i det at jeg tror ikke det kommer gratis dersom man ikke har veldig høy forbrenning osv. Noen kan spise hva som helst å ikke legger på seg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For store slakke pupper, for lite muskler i rumpa og for mye polstring rundt magen

Anonymkode: b6b89...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne også ønske jeg hadde slik kropp 😔 hadde jeg gått ned 5 kg og blitt litt sterkere kunne jeg nok nærmet meg..

Anonymkode: c73e7...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. For store slakke pupper, for lite muskler i rumpa og for mye polstring rundt magen

Anonymkode: b6b89...eee

Er du mann? Er det mulig? 

Lurer på hva du hadde sagt dersom jeg la ut bilde av meg selv da.,,

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man har forskjellige forutsetninger. Noen kan aldri bli sånn pga kroppsfasong som meg f.eks. Så synes de er heldig de som kan.

Men enig med deg i det at jeg tror ikke det kommer gratis dersom man ikke har veldig høy forbrenning osv. Noen kan spise hva som helst å ikke legger på seg. 

Nei. Den myten må bli avblåst en gang for alle. Det handler utelukkende om kalorier inn/ut,

Men jeg kan vær enig med deg om at enkelte har bedre forutsetninger for å være slanke. En "naturlig" slank person vi gjerne føle seg mett på mindre mat enn en som er vant med å spise mer. Da kan det koste mye mer å skulle begrense seg. Og trening er også "normalen" for mange, mens andre må mobilisere alt de har av viljestyrke for å klare å opprettholde treningsrutiner. 

Anonymkode: 2dcab...8fe

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff; det høres ikke godt ut😬jeg trener eller går tur daglig fordi jeg digger det; er mindfullness for meg👌men, spiser meg mett og koser meg daglig! uff kunne aldri klart å leve uten å unne meg god mat og drikke. er det verdt det...? jeg kunne godt hatt mer muskler og gått ned 3-4 kg,men vil heller trives i hverdagen

Anonymkode: 10643...94d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt fin kropp det der. Jeg ser sånn ut i den vinkelen. Men man ser jo bare "midten", da.

Anonymkode: f8e7d...ca6

Damer å prat om vinkler😂

Anonymkode: efdc2...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt for dvas, må trene litt. Ingen muskler i rumpe og ikke hofter.

Anonymkode: efdc2...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...