Neutral90 Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Så, jeg har endel klær som ikke må vaskes etter hver bruk. Jeg går alltid en tur på kveld f.eks der jeg ofte bruker ullskjorte. Men den må jo ikke byttes hver dag. Samme med BH eller andre plagg. Har en benk på badet, men den blir raskt fylt opp 🙈 har også en tendens å legge brukte, men ikke slitne skjorter på gulvet ved sengen f.eks. Hvordan gjør dette for å 1) redusere at det hoper opp med klær og 2) gjør det "penere"? 2
GammelKaktus Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Godt spørsmål, blir spennende å se om noen har bedre løsning enn meg. Slenger det på en stol på rommet mitt eller på sofaen til guttungen 😄 2
Lilletulipan Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Hva med en knagg forbeholdt de tingene? 😊 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Gleder meg til du får tips om noen gode løsninger her... Hos oss er det både mine og tenåringsjenta vår sine klær som slenger 😖 Anonymkode: b465e...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Har en egen skuff i kleskapet til de klærne Anonymkode: 3b0c4...9e2 8
gakk Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Klær som jeg vet skal brukes igjen snart havner på en stol. Resten henges opp i klesskapet, men i den ene enden så jeg vet at det er plagg som har vært brukt. Blander derfor ikke rent og brukt. Man kan også henge kleshenger med kroken andre veien som indikator.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Vi hadde en stol, men byttet til en av de stigene man ofte ser folk har på badet. Mye lettere å støvsuge under, og det fylles fort opp så vi blir tvunget til å bruke igjen fort eller slenge til vask hjalp veldig her! Den står på soverommet, rett med døra ut fra rommet. Anonymkode: 01cde...8c8 1
punkyB Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Jeg har en knaggerad på soverrommet samt en egen stang på badet som er forbeholdt brukte klær som kan brukes igjen , da henger de og luftes litt til neste gangs bruk.
Pinkee Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 Jeg henger på knagger, eller på kleshenger på en slik frittstående garderobestang. Vask sliter på klærne, så ønsker ikke å vaske mer enn nødvendig.
Harepucifer Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 Legger de tilbake i klesskapet. Om de er rene nok til å brukes igjen tenker jeg at de er rene nok til å ligge i skapet med resten av klærne 🤷 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 Vi har et lass med klær på toppen av kommoden på soverommet 🙈 gleder meg til vi skal pusse opp slik at vi kan få system på slik! Anonymkode: 527d3...889 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Jeg har en stor Hemneskommode på soverommet og har reservert den største skuffen til halvbrukte klær. Det fungerer bra. Enkelt å slenge de oppi, løsningen er helt skjult og ser dermed ikke rotete ut, det er god plass til å rote gjennom skuffen for å få oversikt og finne det man vil ha og klærne er aldri i veien for noen ting og de blir ikke støvete 😊 Jeg har prøvd det meste av løsninger fra før (stol, sofa, hengeskap, knagger, stige...), men skuffeløsningen fungerer absolutt best og er kommet for å bli. Er man flere familiemedlemmer er det jo bare å gi en skuff til hver person 😊 Anonymkode: e5056...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 Kjøpt stativ på Jysk for dagens outfit og brukte klær, så får de luftet seg. Anonymkode: b9371...f38 1
Gjest Blondie65 Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 Jeg vil ikke at brukte klær ligger i en skuff så jeg har knagger på badet for formålet. De har det bedre av å henge fremfor å ligge i en krøll.
Neutral90 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2020 Flere gode tips! Takk! Får se om det blir egen skuff eller ny knaggrekke på soverommet 😎
MiniMjau Skrevet 11. november 2020 #16 Skrevet 11. november 2020 Har en knaggrekke som henger over døren, der henger turbukse/ulltrøye til kveldsturer... og pysjbukse/morgenkåpe. Jeans/skjørt/cardiganen går tilbake i skapet. T- skjorter/topper går i vask etter en dag. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #17 Skrevet 11. november 2020 Knaggrekke med puff under. Anonymkode: aa215...46b
MonicaM Skrevet 11. november 2020 #18 Skrevet 11. november 2020 På 9.11.2020 den 22.57, gakk skrev: Klær som jeg vet skal brukes igjen snart havner på en stol. Resten henges opp i klesskapet, men i den ene enden så jeg vet at det er plagg som har vært brukt. Blander derfor ikke rent og brukt. Man kan også henge kleshenger med kroken andre veien som indikator. Ah, stolen. Hvem har ikke den😅 3
Antlers Skrevet 11. november 2020 #19 Skrevet 11. november 2020 Har to dørhengte knaggrekker. Den ene henger på soverommet og brukes til vanlig tøy, den andre henger på badet og brukes til nattøy, morgenkåpe og varmeflaske. Jeg synes det er veldig greit å bare kunne hekte av og henge "rotet" inn på et annet rom når folk kommer på besøk. Liker også at det ikke tar opp noe ekstra gulvplass. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #20 Skrevet 11. november 2020 Vasker alt etter bruk, Ytterklær som for x ullgenser henger da på kanggen i gangen med resterende ytterklær Anonymkode: 13f69...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå