AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #41 Del Skrevet 9. november 2020 Taletta, Ane, Anna, Ada, Josefine, Marie, Alice, Anny Wilhelm, Torleif, Gunnar, Johan, Magnar, Harald, Willy Anonymkode: a6f9f...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #42 Del Skrevet 9. november 2020 Og motsatt var pikenavnene: Agne Aleksandra Alicia Aline Anine Anita Annbjørg Anne-Kari Anne-Karin Anniken Annlaug Benedicte Birgitta Birte Brith Carmen Caroline Catherine Cathrine Celine Cesilie Christel Connie Daniela Deborah Dorthe Eira Eirin Emelie Emily Fadumo Fatima Gine Gloria Helle Hermine Hild Hilde Hildegunn Idunn Inger-Lise Ingvild Iren Isa Isabell Jennie Kajsa Karolina Katinka Katrina Kerstin Kristin Lisbet Lone Luna Lykke Madeleine Margarita Marthine Martina Mathilda Matilda Matilde Milla Mira Miranda Nathalie Nicoline Patricia Pia Renate Rina Runa Sanne Sarah Serina Sheila Siv Solvor Stella Susan Tonje Toril Torun Ulrikke Vibeke Victoria Vilma Wenke Wiktoria Wilma Zainab Åsne Og guttenavnene: Abel Adrian Alan Aleksander Ali Andrew Arn Arnstein Asgeir Bengt Bjørge Bo Bogdan Borgar Bror Bruno Claes Colin Cornelius Dan Danny Dennis Eddie Eldar Esben Eskild Esten Felix Filip Francis Francisco Gard Gaute Hamid Hans-Petter Hauk Hubert Ingve Ivo Jeppe Joacim Joel Jomar Jorge Jose Joseph Jozef Kaj Kazimierz Kent Lasse Lennart Linus Luis Marian Mario Matheus Mattias Mehmet Milos Mohammad Narve Nathan Njål Ole-Kristian Omer Patrick Pavel Pedro Philip Phillip Rafael Ralf Reza Roland Runar Rune Sander Seyed Silas Sondre Stanislaw Steve Sture Ståle Tommy Tord Varg Vebjørn Widar Wiggo Zbigniew Ørjan Minst brukt. (Men alle brukt fler enn 4 gng i 1920) Anonymkode: a2f6c...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropi Skrevet 9. november 2020 #43 Del Skrevet 9. november 2020 Mine oldeforeldre het Elida og Bottolf, og Ragnvald og Rachel (uttales Rakel). Liker spesielt Elida godt 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. november 2020 #44 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Leander Alvhild Hjørdis Agnar Kristian Viljar Augusta Petra Petrine Oddlaug Lavrans Annar Gerhard Lorntz Karine Ingemann Sigmund Klara Narvid Snorre Angel Rakel Ingebjørg Endret 9. november 2020 av Bente1234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. november 2020 #45 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Hvorfor kan man ikke bare gi ungene ordentlige navn? Jeg vet om et barnehagebarn som heter Hilmar 😑 Endret 9. november 2020 av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #46 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, norw skrev: Hvor kan man ikke bare gi ungene ordentlige navn? Jeg vet om et barnehagebarn som heter Hilmar 😑 Det er da ikke så uvanlig navn? I hvertfall ikke i nord. Anonymkode: a2f6c...4d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #47 Del Skrevet 9. november 2020 Osvald, Ottar, Konstanse, Asta, Bodil, Huldeborg, Hildur, Randi Anonymkode: dd332...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #48 Del Skrevet 9. november 2020 Torbjørg Anonymkode: 5bdba...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. november 2020 #49 Del Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke så uvanlig navn? I hvertfall ikke i nord. Anonymkode: a2f6c...4d2 Dette er i Oslo. Helt grusomt. Godt mulig at det funker for samer (jeg vet ikke om det er vanlig for samer), men for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #50 Del Skrevet 9. november 2020 6 minutter siden, Bente1234 skrev: Leander Alvhild Hjørdis Agnar Kristian Viljar Augusta Petra Petrine Oddlaug Lavrans Annar Gerhard Lorntz Karine Ingemann Sigmund Klara Narvid Snorre Angel Rakel Ingebjørg Av disse var det faktisk bare to navn som jeg ikke kjenner eller har kjent noen som heter... Anonymkode: 9760e...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #51 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Osvald, Ottar, Konstanse, Asta, Bodil, Huldeborg, Hildur, Randi Anonymkode: dd332...a53 Et av disse heter jeg selv og datteren min heter et av de andre. Anonymkode: 9760e...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #52 Del Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, norw skrev: Dette er i Oslo. Helt grusomt. Godt mulig at det funker for samer (jeg vet ikke om det er vanlig for samer), men for oss andre... https://www.gulesider.no/hilmar%2c+oslo/personer Anonymkode: 9760e...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #53 Del Skrevet 9. november 2020 Eliseus 😍 det er så vakkert Anonymkode: 08a4c...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #54 Del Skrevet 9. november 2020 Astrina, Annveig, Jonhild, Jørunn, Torunn, Margunn, Mogunn, Torfinn, Otilie, Møyfrid, Sigfrida, Signora, Hjørdis,Herdis,Rønnaug, Alfrida, Åsta, Årny, Anonymkode: 1975e...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #55 Del Skrevet 9. november 2020 8 minutter siden, norw skrev: Dette er i Oslo. Helt grusomt. Godt mulig at det funker for samer (jeg vet ikke om det er vanlig for samer), men for oss andre... Det vet ikke jeg heller. Men du vet, Nord-Norge omfatter omtrent halve landet og det bor ikke bare samer der 😅 Anonymkode: a2f6c...4d2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 9. november 2020 #56 Del Skrevet 9. november 2020 Gutter: Desiderius og Thelaus Jenter: Hertovikka og Bojine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #57 Del Skrevet 9. november 2020 Mange av disse navnene som er nevnt er da enda i godt bruk i dag, og relativt vanlige navn som alle har hørt. Her er navn fra gammel slekt jeg aldri hadde hørt før, det er gøy! Nanser, Leonhart, Nilas, Heldor, Hagbart, Ingolv, Jentoft, Elisif, Serine, Vally Hulda, Josefa, Dorthea, Arna, Serine, Leikni, Levine, Serine, Ingbara, Simonette, Agata, Elida, Ekarda Anonymkode: 91fa7...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #58 Del Skrevet 9. november 2020 Palma/ Palmer, Cyril Anonymkode: d5d26...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #59 Del Skrevet 9. november 2020 Halldis Anonymkode: d5d26...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #60 Del Skrevet 9. november 2020 Min ene oldemor på pappas side het Minda Fernanda 😊 På mammas side: oldemor Marie, oldemor Petra og oldefar Einar Anonymkode: 7d83b...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå