Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man har airpods i ørene og snakker i mobilen, hører da mottaker av samtalen bråk og støy gjennom telefonen?

Min kjæreste ringer meg ofte når  han går gjennom byen eller sitter på trikken, og da hører jeg nesten ikke stemmen hans men derimot alle andre som snakker høyt på trikken eller forvrengt metallisk lyd av biler som kjører forbi..

Veldig slitsomt synes jeg, derfor har jeg tenkt på å gi han airpods i julegave hvis det da blir mindre lyd fra omgivelsene.

Er det noen som har erfart dette?  

Anonymkode: 2b532...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 9.11.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Når man har airpods i ørene og snakker i mobilen, hører da mottaker av samtalen bråk og støy gjennom telefonen?

Min kjæreste ringer meg ofte når  han går gjennom byen eller sitter på trikken, og da hører jeg nesten ikke stemmen hans men derimot alle andre som snakker høyt på trikken eller forvrengt metallisk lyd av biler som kjører forbi..

Veldig slitsomt synes jeg, derfor har jeg tenkt på å gi han airpods i julegave hvis det da blir mindre lyd fra omgivelsene.

Er det noen som har erfart dette?  

Har inntrykk av at airpods er skikkelig gode til å filtrere bort bakgrunnstøy i samtalen. Mye bedre enn f.eks bose headset som introduserer masse støy. Er et mareritt når noen knøler bruker bose i teams møter osv. 

Anonymkode: c8992...9f0

• Liker 1
Skrevet

Ts her. 

Jeg var på Elkjøp i dag og spurte om dette, og fikk vite at bakgrunnsstøy blir verre av å ha ørepropper i ørene enn å holde tlf inntil øret. Det beste var ørepropper med ledning fordi det henger mikrofonen nærmere munnen! 

Skrevet

Jeg bruker airpods. De fanger opp mye lyd. Jeg må blant annet ikke finne på å tappe vann eller rydde oppvaskmaskin mens jeg er i et møte. 

Det sagt. Lyd inn og lyd ut er det beste jeg har prøvd, så sverger til airpods både for telefoner, møter og fritid. 

Anonymkode: 1e5be...1b3

Skrevet

Er jo umulig å ikke høre omgivelser når telefonen er i omgivelsene. Har lite eller ingen betydning hva slags ørepropper man bruker så fremst man ikke har telefonen helt opp til munn. Dette gjelder alle produkter der mikrofon er på telefon og ikke på selve produktet. Så ørepropper med mikrofon på ledningen er eneste som kan brukes hvis man ikke skal holde mobilen mot munn

Anonymkode: cdb64...00d

Skrevet

Plantronics Voyager Legend filtrerer bort en del støy. 

Anonymkode: 008df...f84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...