PurpleRain Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Mindre vanlig før at far var med på fødselen? Hvor gammel er du? Var faren din med når du ble født?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Jeg er 25, og min far var med som en selvfølge. Det var helt vanlig der og da jeg ble født. Anonymkode: f36c5...689
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Jeg er 32. Pappa fikk ikke lov til å være med inn når mamma måtte ha keisersnitt. Det var en av de tingene han aldri sluttet å være sint for. Anonymkode: 79fa0...a85
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Jeg er 36. Faren min var ikke med inn på fødestua. Jeg vet ikke om han ikke fikk lov, eller om han/de hadde valgt det selv. Han satt og ventet utenfor. Det oppstod dramatikk underveis, og han har fortalt at han var livredd fordi det kom folk løpende og ingen hadde tid til å fortelle ham hva som foregikk. Anonymkode: 69b99...3b5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Jeg er 24, pappa var ikke med fordi mamma ikke ville ha han med 😂 Anonymkode: d049f...9db
solmåneogstjerner Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Jeg er 37. Vet ikke om pappa var med på fødsel. Har aldri hørt noe om det og har aldri tenkt over at det er noe å spørre om. Om han var der så var det for å støtte mamma (hvis han fikk lov). Har jo ikke noe å si for meg. Begge mine foreldre er gode foreldre i dag og så lenge jeg kan huske tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 32. Pappa fikk ikke lov til å være med inn når mamma måtte ha keisersnitt. Det var en av de tingene han aldri sluttet å være sint for. Anonymkode: 79fa0...a85 Hastekeisersnitt? Der får aldri far være med. Samme skjedde da jeg ble født for 35 år siden, men min far har da aldri brukt energi på å være sint i ettertid 🤷♀️ Jeg hadde planlagt keisersnitt i april, hvor far selvfølgelig ikke fikk være med pga korona. Slikt skjer. Anonymkode: 13e06...22a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hastekeisersnitt? Der får aldri far være med. Samme skjedde da jeg ble født for 35 år siden, men min far har da aldri brukt energi på å være sint i ettertid 🤷♀️ Jeg hadde planlagt keisersnitt i april, hvor far selvfølgelig ikke fikk være med pga korona. Slikt skjer. Anonymkode: 13e06...22a Jeg kjenner ikke til de nøyaktige omstendighetene, og mamma er ikke så mye til hjelp der. Pappa er død, så får ikke spurt han heller. 🤷🏼♀️ Det var ikke sånn at han raste for det hver dag, men de gangene vi kom inn på temaet. Han hadde vel sine grunner. Anonymkode: 79fa0...a85
Rem Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 31år, mamma og pappa var ikke sammen, så nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå