Gå til innhold

Stort festlokale Lillestrøm/Romerike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser etter et festlokale i nærheten av Lillestrøm og omegn med plass til ca 90 gjester på runde bord. Helst et sted man har mulighet å ha med mat/drikke selv, men alt av interesse. Noen som har noen steder å anbefale? Gjerne noe som er koselig. 

Det blir en gang neste år eller året etter, når enn det er innafor å ha fest igjen, men tenker at det mtp på korona er lurt å ha gjester sittende med familie/venner de omgås daglig for å minke smittefare uansett. Men da trenger man fort mer plass enn ved et E-bord som vi hadde tenkt 😬

Anonymkode: f636b...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkets Hus på Lillestrøm er forholdsvis nytt. Kanskje ikke umiddelbart koselig, men med pynt blir det fint. Velutstyrt kjøkken, mye utstyr og sentralt.

Anonymkode: ae767...a61

• 2 uker senere...
Skrevet
On 11/9/2020 at 8:05 PM, AnonymBruker said:

Folkets Hus på Lillestrøm er forholdsvis nytt. Kanskje ikke umiddelbart koselig, men med pynt blir det fint. Velutstyrt kjøkken, mye utstyr og sentralt.

Anonymkode: ae767...a61

Tusen takk for tips, jeg skal sjekke ut! Veldig fint at det er så sentralt ihvertfall.

Tar gjerne i mot flere tips:) Vi hadde i utgangspunktet tenkt noe ala låvebryllup eller i den stilen, men skjønner at det i slike mer koselige lokaler kan bli trangt med småbord. Så alt av interesse:) ts

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

*dytter litt på denne! Tar gjerne i mot flere tips,for nå begynner det kanskje å være håp om å planlegge for neste sommer/høst ihvertfall :)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er et sted på Sørum man kan leie, en stooor låve. Tror det er en klatrepark der også

Anonymkode: 77aa1...517

• Liker 1
Skrevet

På Arbeidersamfunnet i Lillestrøm kan man ta med eget. Det ligger nesten under Rælingsbrua, bak Rådhuset. Fine grøntområder rundt, Nitelva rett ved. 

Vi brukte Odd Fellow på Strømmen (rett opp bakken fra Arb.samfunnet), der kan man også ha egen mat og drikke. Ligger rett over veien for kirken, mot siden. De har et par sitteplasser ute, også, på framsiden. Kanskje ikke så koselig ute som Arb.samfunnet, men lurer på om jeg syns det var bedre innvendig (vi så på begge). 

Jeg mener begge har plass til 90, men det blir trangt. 

Skrevet

Kom plutselig på at jeg også har hørt om noen som brukte en låve som er omgjort til selskapslokale. Mener det var på Kjeller/Skedsmokorset, men husker ikke noe mer rundt det. 

Lykke til! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Losby Gods? Men tror det blir trangt med 90.

Anonymkode: 3fcb8...c9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 23.07):

Tror det er et sted på Sørum man kan leie, en stooor låve. Tror det er en klatrepark der også

Anonymkode: 77aa1...517

Smakfulle Rom heter det. 

Anonymkode: c3944...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...