*Anaïs* Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Jeg har masse planter i hele huset og ...Uff uff de spiser rett og slett opp plantene mine! Kan umulig være like sunne alle sammen! De liker til og med kaktusene! Har dere noen tips så plantene mine får være i fred? Kattene mine er fire måneder...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Oi,oi, det var ikke bra. Prøv iallefall å fjern de mest giftige fra gulvet eller andre steder der katter når. Gummiplante er f.eks. svært, svært farlige for katter, det samme er julestjerne. Finnes noe stoff å få fatt i i dyrebutikker som angivelig skal holde katter unna. Kanskje du kan prøve litt av det. Enkelte sverger og til appelsinskal i blomsterbed ute iallefall. Kanskje du kan prøve å legge litt i pottene og se om det funker. Hvorfor ikke så litt kattegress eller kattemynte slik at katten har "egne" planter å gnage på og ros dem masse når de gafler i seg disse i stedet for stueplantene dine?
Lillesøster Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Vel, det meste er visst sagt her :TooHappy:
*Anaïs* Skrevet 3. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2005 Tusen takk for råd! Skal prøve dem alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå