Gå til innhold

Til dere menn! Har noen av dere prøvd Arcwave Ion penismasturbator?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Ikke prøvd, men bestilt...

Oppdater hvis du blir fornøyd med kjøpet😇

Skrevet
15 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Ikke prøvd, men bestilt...

Spennende! Vil gjerne høre hva du syns! Vurderer å kjøpe den til mannen, men det er alltid vanskelig å kjøpe slikt til menn for det er lite vurderinger av produktene. 

Anonymkode: 2f2db...125

Skrevet
24 minutter siden, Badbunny skrev:

Oppdater hvis du blir fornøyd med kjøpet😇

Kanskje julegavetips?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! Vil gjerne høre hva du syns! Vurderer å kjøpe den til mannen, men det er alltid vanskelig å kjøpe slikt til menn for det er lite vurderinger av produktene. 

Anonymkode: 2f2db...125

Skal gi terningkast :)

Skrevet
3 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Kanskje julegavetips?

Var det jeg tenkte på:) eller en liten overraskelse i hverdagen😋

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at sexleketøy for menn aldri blir like bra som enten egne hender eller alt som involverer partneren. 

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd masse sexleketøy. Men én kraftig vibrator ala. Magic Wand er den jeg alltid går tilbake til. Beste er å bruke den mot penishodet utenpå undertøyet. Men aller best når hun gjør det på meg. 

Anonymkode: 858fd...ba3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd masse sexleketøy. Men én kraftig vibrator ala. Magic Wand er den jeg alltid går tilbake til. Beste er å bruke den mot penishodet utenpå undertøyet. Men aller best når hun gjør det på meg. 

Anonymkode: 858fd...ba3

Erfaring med den, men jeg er i hennes strammeste jeans. Press mot penishodet, gir enorm orgasme, ofte flere orgasmer.

Anonymkode: 183d0...508

Skrevet

Den gir meg orgasme etter typ 20 min. Prøvd flere ganger, men for meg blir det for dårlig... Bråker som et helikopter også. Når dama ligger vedsiden av og rister av nytelse med sin womanizer ble jeg en stund misunnelig 

Anonymkode: 1205f...b99

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er det fleire med erfaringer å dele?

Vurderer å kjøpe en, men lurer på om den gir den samme følelsen som når man holder konas womanizer under penishodet, eller om treffpunktet er større og stimulering bedre. Noen som har testet begge deler og sammenlignet? 

Anonymkode: 3ea15...a4d

Skrevet

Beste jeg har prøvd, men det sier jo ikke så mye. Kun imponerende dersom man sammenligner med andre produkter. Har kommet i mål med den, men i kombinasjon med andre ting. Kan være en fin ekstra greie hvis hun liker å binde opp han og pirre han, men den har liksom ikke noen finesse muligheter annet enn å parkere den oppå penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...