AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #21 Skrevet 10. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe feil med disse boksene, det virker som metallet inni dem er oksidert. Jeg har sendt klage til Eldorado, om flere gjør det er det større sjanse for at de gjør noe med problemet: https://unil.no/kontakt-oss/reklamasjon/ Linsene er ikke dårlige, men jeg tipper at de mørke linsene har vært i kontakt med det oksiderte metallet i boksen. Jeg fjernet bare de mørke og spiste de andre. Og nei, det har ikke vært slik farge på linsene før, det er helt riktig. Anonymkode: d4e46...a0c Det så veldig rart ut. Spesielt siden det hovedsakelig er i skjøtene. Ser helt klart ut som en produksjonsfeil. Ville nok latt være å spise akkurat disse boksene. Anonymkode: 5da4b...aa4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #22 Skrevet 10. november 2020 Jeg kjøpte i dag en annen type linser, fra GoGreen, de var mye finere og uten misfarging og stygg boks, kjøper ikke eldorado sine mer 😶 Anonymkode: c673d...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå