Gå til innhold

Sammen med eksen igjen, men tror jeg har gitt han klamydia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært helt slutt mellom meg og exen i 1 år nå, men hva er ment to be is ment to be tydeligvis, for vi er sammen igjen. Men jeg har datet andre menn i løpet av dette året. Tror jeg kanskje har fått klamydia, og smittet han med det.

Han har ikke spurt noen ting om jeg har datet eller ligget med andre menn antakeligvis fordi han ikke vil vite det. Hvordan skal jeg håndtere denne situasjonen? Gråter..

Anonymkode: 26740...59e

Videoannonse
Annonse
Gjest Bamse20
Skrevet

Jeg synes først og fremst at det er dårlig at du ikke testet deg etter du hadde deg. Spesielt i denne tiden, så er det absolutt nødvendig da man kan ha fått covid.

Jeg synes du skal si det rett ut til han at du har klamydia, og at han må dra og teste deg.

Er ganske kjip situasjon for deg, men det er enda verre for han om han ikke får dratt og testet seg og om så han har fått det, så må han jo på antibiotika kur med engang.

Si det som det er, ikke vits å legge skjul på noe. Du var jo tross alt singel før du var med han uansett :)

Skrevet
19 minutter siden, Bamse20 skrev:

Jeg synes først og fremst at det er dårlig at du ikke testet deg etter du hadde deg. Spesielt i denne tiden, så er det absolutt nødvendig da man kan ha fått covid.

Jeg synes du skal si det rett ut til han at du har klamydia, og at han må dra og teste deg.

Er ganske kjip situasjon for deg, men det er enda verre for han om han ikke får dratt og testet seg og om så han har fått det, så må han jo på antibiotika kur med engang.

Si det som det er, ikke vits å legge skjul på noe. Du var jo tross alt singel før du var med han uansett :)

Signerer denne🤗

Anonymkode: df2da...41e

Skrevet

Det eneste du kan gjøre, er så si i fra.

Skrevet

Tror du har fått klamydia? Enten så har du det, eller så har du det ikke. 

Anonymkode: 184bc...d7f

• Liker 7
Skrevet

Da må jo dere sjekke hverandre begge to. Si sannheten at du har vært med andre og tror dere er smittet. 

Anonymkode: 498ef...39f

Skrevet

Hvis du ikke sier noe, risikerer dere å smitte hverandre om igjen og om igjen. Ubehandlet klamydia er veldig alvorlig, og er en av de sykdommen som oftest fører til sterilitet. Med mindre du er godt voksen og ferdig med barn, ville jeg ikke tatt sjansen. 

Anonymkode: 26a2a...de6

• Liker 1
Skrevet

Var ikke folk så hyggelig med deg i den andre tråden din, ts? 

Du har vært utro, selv om det var "traumatisk" for deg at han var det. 

Du kan gjøre dere begge sterile, så du burde legge alle korta på bordet med det samme. 

Og dere fortjener hverandre, når ingen av dere klarer å være monogame. 

Anonymkode: a9865...e41

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gjøre dere begge sterile, så du burde legge alle korta på bordet med det samme. 

Hehe, jeg er ikke TS i den andre tråden. 

Skrevet
16 timer siden, Bamse20 skrev:

Joda, men føler at dette bare danner grunnlag for framtidige problemer/krangel i forholdet.

Skrevet
Akkurat nå, RoH skrev:

Skyld på han 

Han sier jo at han ikke har vært med noen andre, så jeg vet ikke.

Skrevet
16 timer siden, Bamse20 skrev:

Du kan jo teste for Covid uten å teste for klamydia.

Men hva gjør at du mistenker at du har klamydia? Og hva gjør at du ikke har testet deg? Først slutter du å ha sex til du er sikker. Når du har sjekket deg, og hvis testen er positin, så må du si det til kjæresten. Det har du faktisk plikt til å opplyse ham om. Du kan evt få legen til å fortelle det. Legen kan ikke si hvem han kan ha fått det fra. Hvis du er heldig, har han også ligget med andre det siste året, og kan tro at han har fått det av noen andre. 

Anonymkode: 172fa...710

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah omg. Hei på deg. Jeg er TS fra andre tråden. Hyggelig å hilse på deg. Men fint om du ikke spyr ut dritt som dette i andres tråder. Det er faktisk veldig kjipt å ikke bli trodd på når man lager en tråd. 

Anonymkode: 8e5f3...3f7

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 9.11.2020 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Han har ikke spurt noen ting om jeg har datet eller ligget med andre menn antakeligvis fordi han ikke vil vite det.

Dere har ikke vært sammen på et år. Du har hatt andre partnere, og sannsynligheten for at han også har hatt det er høy. Du kan ha smittet ham, eller han kan ha smittet deg.

Uansett:

Dere. Må. Snakke. Sammen.

Skrevet
På 10.11.2020 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Hahahah omg. Hei på deg. Jeg er TS fra andre tråden. Hyggelig å hilse på deg. Men fint om du ikke spyr ut dritt som dette i andres tråder. Det er faktisk veldig kjipt å ikke bli trodd på når man lager en tråd. 

Anonymkode: 8e5f3...3f7

Bullshit!!!! det er jeg som er TS i den andre tråden

Anonymkode: 4f6fb...1a5

• Liker 1
Skrevet

Test deg og få legen til å kontakte han. Da vil han bare få beskje om at han må teste seg- de sier ikke hvem og når..

Anonymkode: b286a...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...