AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Jada, jeg vet at de fleste spillere faktisk ikke har berømte foreldre. Men jeg synes det er litt underlig at de største fotballklubbene her til lands, og landslaget har mange spillere med "berømte" etternavn. Haaland er god, jeg ser jo det. Men de andre, feks Sørloth, Berg, Solbakken osv, er disse sønnene virkelig så styggode i fotball at det er en selvfølge at de skal med, eller er det berømte og rike fedre som sikkert kjenner alle i klubbledelse og adm som hjelper ungene til toppen og gir de mye gratis, der hvor andre spillere er minst like gode og kanskje også bedre men blir ikke lagt merke til pga de berømte etternavnene albuer seg fram? Hva tror dere? Anonymkode: 08224...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jada, jeg vet at de fleste spillere faktisk ikke har berømte foreldre. Men jeg synes det er litt underlig at de største fotballklubbene her til lands, og landslaget har mange spillere med "berømte" etternavn. Haaland er god, jeg ser jo det. Men de andre, feks Sørloth, Berg, Solbakken osv, er disse sønnene virkelig så styggode i fotball at det er en selvfølge at de skal med, eller er det berømte og rike fedre som sikkert kjenner alle i klubbledelse og adm som hjelper ungene til toppen og gir de mye gratis, der hvor andre spillere er minst like gode og kanskje også bedre men blir ikke lagt merke til pga de berømte etternavnene albuer seg fram? Hva tror dere? Anonymkode: 08224...bee Tror nok det ja Anonymkode: 563b5...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Del Skrevet 9. november 2020 De presser barna sine helsikes hardt, og fordi de har foreldre som har lykkes så legger trenere ekstra press på dem fordi de forventer mere. Anonymkode: 6fe03...666 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Sier ikke at det gjelder alle, men i feks ishockey er det jo gutteklubben grei som styrer i mange klubber. Så enkeltes sønner får mer spilletid og flere muligheter enn andre spillere fra de er små. Anonymkode: 57730...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Er litt sånn i lokalfotballen og. Datteren til ei som var veldig flink i sin tid får alltid mye spilletid. Tatt ut til krets og damelag osv. ikke er hun så veldig flink heller, men vi ser noen sklir igjennom fordi de har foreldre med innflytelse. Anonymkode: 49d4f...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 De som har kjente fedre får lettere _muligheten_, men hadde de ikke vært gode nok ville de ikke kommet så langt som de har. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 Alle snakker jo om Haland så har sett litt, men han er ikke flink.. Han står bare oppe på banen og gidder ikke hjelpe lagkameratene i forsvar, en egoist Anonymkode: fd2f6...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle snakker jo om Haland så har sett litt, men han er ikke flink.. Han står bare oppe på banen og gidder ikke hjelpe lagkameratene i forsvar, en egoist Anonymkode: fd2f6...c11 Hans jobb er å ligge helt på topp og true bakrommet, og score mål. Om du mener han ikke er flink så har du null peiling på fotball. Han er en av verdens mest ettertraktede spisser. Anonymkode: 58d49...876 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. november 2020 #9 Del Skrevet 9. november 2020 Tipper det har med egentrening i tillegg til de organiserte treningene å gjøre. Å ha en forelder som coacher og terper med deg gjør mye med ferdighetene dine. Ser jo at barne lagene i kretsen med tidligere proffspillere som nå er frivillige foreldretrenere gjør noe med spilleforståelsen kontra oss "glade amatør-trenerforeldre" 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Del Skrevet 9. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hans jobb er å ligge helt på topp og true bakrommet, og score mål. Om du mener han ikke er flink så har du null peiling på fotball. Han er en av verdens mest ettertraktede spisser. Anonymkode: 58d49...876 «True bakrom» 😂 Finner du på uttrykk? Halland minner meg om en gutt på laget til sønnen min, som ikke gidder å jobbe men bare står oppe å fikler med hendene Anonymkode: fd2f6...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Del Skrevet 9. november 2020 De er nok gode nok - det hjelper å ha foreldre med peiling og interesse. Samtidig så har de nok lettere for å bli «sett» / oppdaget som ung, fordi foreldrene tilhører miljøet Anonymkode: 6639d...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 9. november 2020 #12 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg leste noe statistikk over hva som gjenkjenner de som blir gode i sport, og de to viktigste faktorene var når på året man er født og nettopp at man har foreldre som er gode i sport (typ elitenivå). Ganske naturlig da de gjerne viderefører sin interesse til barna og i tillegg godt vet hva som skal til for å bli god (teknikk, tid brukt, utstyr osv.). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #13 Del Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: «True bakrom» 😂 Finner du på uttrykk? Halland minner meg om en gutt på laget til sønnen min, som ikke gidder å jobbe men bare står oppe å fikler med hendene Anonymkode: fd2f6...c11 ok du har definitivt ikke peiling ihvertfall. Anonymkode: ba383...510 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #14 Del Skrevet 9. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle snakker jo om Haland så har sett litt, men han er ikke flink.. Han står bare oppe på banen og gidder ikke hjelpe lagkameratene i forsvar, en egoist Anonymkode: fd2f6...c11 🙄 Fotball har du skikkelig peiling på ass.... .😄 Anonymkode: a3721...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunuel Skrevet 9. november 2020 #15 Del Skrevet 9. november 2020 Gjennomgående sterk fotballkunnskap i denne tråden 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #16 Del Skrevet 9. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: «True bakrom» 😂 Finner du på uttrykk? Halland minner meg om en gutt på laget til sønnen min, som ikke gidder å jobbe men bare står oppe å fikler med hendene Anonymkode: fd2f6...c11 Ha,ha, hvis dette er et ukjent uttrykk for deg så har du definitivt ikke peiling. Anonymkode: a3721...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Del Skrevet 9. november 2020 De med kjente navn har fordelen av at navnet gjør at de automatisk får blikkene på seg og lettere blir sett. De har også fordelen av å ha privattrener hjemme. Utenom det må de prestere akkurat like godt som alle andre. Anonymkode: 52276...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #18 Del Skrevet 9. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: «True bakrom» 😂 Finner du på uttrykk? Halland minner meg om en gutt på laget til sønnen min, som ikke gidder å jobbe men bare står oppe å fikler med hendene Anonymkode: fd2f6...c11 Herregud! I denne tråden blir det nok masse gode kvalitetsinnlegg🤣 Anonymkode: 9ab1f...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 10. november 2020 #19 Del Skrevet 10. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: ok du har definitivt ikke peiling ihvertfall. Anonymkode: ba383...510 Du kan vel helt enkelt forklare hva det går ut på, så flere forstår betydningen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #20 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg har en sønn som var på landslagsnivå i ungdommen. Mitt inntrykk er at noen kommer lettere frem, om de har foreldre med innflytelse. Det trenger ikke være tidligere toppspillere, men også store sponsorer... Vi opplevde miljøet som svært kynisk og jeg var glad når sønnen la fotballskoene på hylla. Anonymkode: 1dfa2...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå