AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Som tittelen sier; er dette en skyggestrek eller positiv? Testa tre ganger og synes den blir sterkere hver gang, jeg sjekket innafor tiden hver gang. Bruker lloydspharmacy sine fra vitus apotek. Anonymkode: 90316...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Sååå positiv. Anonymkode: 2300b...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Ts her! Oi, ja var ikke helt forberedt på det! 😮 Men så godt å få bekreftet at jeg ikke syner🙈 takk for tilbakemelding folkens🥰 Anonymkode: 90316...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Hvorfor begynte du å teste for én uke siden? Anonymkode: 20ed3...548 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 De testene er kjent for skyggestreker, jeg ville prøvd med et annet merke før jeg slapp jubelen løs. Hvor mange dpo er du / når venter/ventet du mens? Anonymkode: 6e182...21b 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Testa fordi jeg hadde mange symptomer bl.a. Ømme bryst, press i buken og morgenkvalme, har nettopp fjerna spiral (under en måned siden) og var virkelig ikke forberedt på positiv så fort da. Venter mens om en uke hvis det er en skyggestrek, så er litt spennende å se hva som skjer da! Men ja, burde prøve med flere merker🙈 Anonymkode: 90316...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Testa fordi jeg hadde mange symptomer bl.a. Ømme bryst, press i buken og morgenkvalme, har nettopp fjerna spiral (under en måned siden) og var virkelig ikke forberedt på positiv så fort da. Venter mens om en uke hvis det er en skyggestrek, så er litt spennende å se hva som skjer da! Men ja, burde prøve med flere merker🙈 Anonymkode: 90316...0ee Symptomene du har kjent, kommer nok av at spiralen er ute. Om du begynte å kjenne symptomer for en uke siden, skulle testen vært knallpositiv nå 😉 Iom at testen er såpass svak, var nok ikke egget festet 3. november, ergo kunne du ikke kjent symptomer. Men for all del, testen er positiv, så gravid er du 😊 Anonymkode: 20ed3...548 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Testa fordi jeg hadde mange symptomer bl.a. Ømme bryst, press i buken og morgenkvalme, har nettopp fjerna spiral (under en måned siden) og var virkelig ikke forberedt på positiv så fort da. Venter mens om en uke hvis det er en skyggestrek, så er litt spennende å se hva som skjer da! Men ja, burde prøve med flere merker🙈 Anonymkode: 90316...0ee Du venter mens om 1 uke? Er du 5-6dpo nå? Anonymkode: 498b9...798
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 Dpo er dager etter eggløsning? Er litt usikker, men tror det er ca 6/7 dager siden det🙂 Anonymkode: 90316...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Ville absolutt tatt en ny test av et annet merke. Har selv fått strek med Lloyd sine tester dessverre.. Håper ikke det gjelder dine streker, vil bare at du skal være obs på at disse testene ikke er noe særlig.. Kjøp deg en clearblue 😊 og hold oss oppdatert 🤗 Anonymkode: 12e75...d9b 1
supernaturalfan Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Aldri hørt om positiv 5-6 dpo.. Men kan jo hende. Vent til ikm og prøve igjen da før du jubler helt 😊 lykke til 🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå