Sanjar Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Finner ingenting vettugt på nettet. Jeg forsøker å finne måten å lage de enkle sitattegnene man bruker innenfor et større sitat. Eksempel: ‘Ball’ ‘Katt’ ‘Bil’ Legg merke til at det ikke funker med å bruke enkelt anførselstegn. Da blir resultatet dette: `Ball` `Katt` `Bil` Den første apostrofen er her altså snudd feil vei. Bær i hu at jeg ikke er et datageni som kan programmere tastaturet mitt.
stan Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Hva slags program eller app trenger du dette i? Word på en Windows pc?
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, stan skrev: Hva slags program eller app trenger du dette i? Word på en Windows pc? Jepp, det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Denne du mener? Anonymkode: 9b300...e21
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne du mener? Anonymkode: 9b300...e21 Nei, det lager dette tegnet: ' som står rett opp. Ikke ‘ eller ’ som kurver seg til hver side.
stan Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Kan denne hjelpe? https://youtu.be/lqhTlzYCQMM
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, stan skrev: Kan denne hjelpe? https://youtu.be/lqhTlzYCQMM Beklageligvis ikke, for det omtaler dobbelt anførselstegn, dette: " og «
stan Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, Sanjar skrev: Beklageligvis ikke, for det omtaler dobbelt anførselstegn, dette: " og « Skjønner. Tasten med apostrofe og stjerne gir disse tegnene hos meg i Word: ‘og’ med Arial. Men her i KG gir tasten: ' Er det slik hos deg og? 1
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, stan skrev: Skjønner. Tasten med apostrofe og stjerne gir disse tegnene hos meg i Word: ‘og’ med Arial. Men her i KG gir tasten: ' Er det slik hos deg og? Ja. Det funker i word. Da har du løst problemet mitt. Tusen takk! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå