Sanjar Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Finner ingenting vettugt på nettet. Jeg forsøker å finne måten å lage de enkle sitattegnene man bruker innenfor et større sitat. Eksempel: ‘Ball’ ‘Katt’ ‘Bil’ Legg merke til at det ikke funker med å bruke enkelt anførselstegn. Da blir resultatet dette: `Ball` `Katt` `Bil` Den første apostrofen er her altså snudd feil vei. Bær i hu at jeg ikke er et datageni som kan programmere tastaturet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Hva slags program eller app trenger du dette i? Word på en Windows pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, stan skrev: Hva slags program eller app trenger du dette i? Word på en Windows pc? Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Denne du mener? Anonymkode: 9b300...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne du mener? Anonymkode: 9b300...e21 Nei, det lager dette tegnet: ' som står rett opp. Ikke ‘ eller ’ som kurver seg til hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 Kan denne hjelpe? https://youtu.be/lqhTlzYCQMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, stan skrev: Kan denne hjelpe? https://youtu.be/lqhTlzYCQMM Beklageligvis ikke, for det omtaler dobbelt anførselstegn, dette: " og « Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, Sanjar skrev: Beklageligvis ikke, for det omtaler dobbelt anførselstegn, dette: " og « Skjønner. Tasten med apostrofe og stjerne gir disse tegnene hos meg i Word: ‘og’ med Arial. Men her i KG gir tasten: ' Er det slik hos deg og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 9. november 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, stan skrev: Skjønner. Tasten med apostrofe og stjerne gir disse tegnene hos meg i Word: ‘og’ med Arial. Men her i KG gir tasten: ' Er det slik hos deg og? Ja. Det funker i word. Da har du løst problemet mitt. Tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå