Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #1 Del Skrevet 22. september 2002 Er det noen som har gjort dette, eller som vet noe om dette? Jeg har lyst til a tjene litt ekstra penger og har hørt at en kan få det ved a pakke fisk up north, men jeg har ikke funnet noen info om hvem å kontakte på nettet. TAkker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #2 Del Skrevet 22. september 2002 Prøv i Båtsfjord på Finnmarka. Eller Skjervøy i Troms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. september 2002 #3 Del Skrevet 22. september 2002 Urk...vil du virkelig gjøre det?? Nåh..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 22. september 2002 #4 Del Skrevet 22. september 2002 Ekleste jobben jeg har hatt... Hyse er en ekkel fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #5 Del Skrevet 23. september 2002 Ok, har du noen telefonnummer da? Hvem er det jeg ringer til, og til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jul. Skrevet 23. september 2002 #6 Del Skrevet 23. september 2002 Dersom du er interessert kan du jo prøve i Svolvær. Det er ikke lov å legge ut telefonnumre her, men du kan søke på gule sider under fiskeforedling. Der er noen fiskebruk. Ellers kan du søke i telefonkatalogen etter disse: Norway Foods eller Fiskeindustriens Dobbelfrysingsanlegg. Så er det vel bare ringe å høre om de trenger folk da. Eller evt. søke etter liknende bedrifter andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #7 Del Skrevet 29. september 2002 hvorfor Nord- Norge. Mange plasser lengre sør som foredler fisk. På Bømlo kommer svenskene rekende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 2. oktober 2002 #8 Del Skrevet 2. oktober 2002 Forresten stemmer det ikkje heilt at det er så mange fiskeforedlingsfabrikkar i Nord-Norge. Dei blir jo lagt ned ein etter ein, og fiskarane leverar fisken sin (dei få kiloa dei får lov til å fiske) sørpå eller i Russland.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe ikke innlogga Skrevet 5. oktober 2002 #9 Del Skrevet 5. oktober 2002 Svolvær var et bra forslag. Hyse er ekkel fisk? makan til enkle folk... Det finnes ikke ekkel mat! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #10 Del Skrevet 9. oktober 2002 Prøv vakre senja!!!! telefonnr. og mail er slettet. Se Regler. HMSP - moderator + N-9389 HUSØY I SENJA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå