Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #1 Skrevet 22. september 2002 Er det noen som har gjort dette, eller som vet noe om dette? Jeg har lyst til a tjene litt ekstra penger og har hørt at en kan få det ved a pakke fisk up north, men jeg har ikke funnet noen info om hvem å kontakte på nettet. TAkker for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Prøv i Båtsfjord på Finnmarka. Eller Skjervøy i Troms...
Midnattsol Skrevet 22. september 2002 #3 Skrevet 22. september 2002 Urk...vil du virkelig gjøre det?? Nåh..!
Gjest Starya Skrevet 22. september 2002 #4 Skrevet 22. september 2002 Ekleste jobben jeg har hatt... Hyse er en ekkel fisk.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Ok, har du noen telefonnummer da? Hvem er det jeg ringer til, og til hva?
Gjest Jul. Skrevet 23. september 2002 #6 Skrevet 23. september 2002 Dersom du er interessert kan du jo prøve i Svolvær. Det er ikke lov å legge ut telefonnumre her, men du kan søke på gule sider under fiskeforedling. Der er noen fiskebruk. Ellers kan du søke i telefonkatalogen etter disse: Norway Foods eller Fiskeindustriens Dobbelfrysingsanlegg. Så er det vel bare ringe å høre om de trenger folk da. Eller evt. søke etter liknende bedrifter andre plasser.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #7 Skrevet 29. september 2002 hvorfor Nord- Norge. Mange plasser lengre sør som foredler fisk. På Bømlo kommer svenskene rekende.
Hedda-78 Skrevet 2. oktober 2002 #8 Skrevet 2. oktober 2002 Forresten stemmer det ikkje heilt at det er så mange fiskeforedlingsfabrikkar i Nord-Norge. Dei blir jo lagt ned ein etter ein, og fiskarane leverar fisken sin (dei få kiloa dei får lov til å fiske) sørpå eller i Russland....
Gjest KATTAstrofe ikke innlogga Skrevet 5. oktober 2002 #9 Skrevet 5. oktober 2002 Svolvær var et bra forslag. Hyse er ekkel fisk? makan til enkle folk... Det finnes ikke ekkel mat! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #10 Skrevet 9. oktober 2002 Prøv vakre senja!!!! telefonnr. og mail er slettet. Se Regler. HMSP - moderator + N-9389 HUSØY I SENJA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå