Gå til innhold

Hvordan feirer dere som er aleneforeldre jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere som er alene med barn feirer jul. Er dere kun hjemme dere og barna? Eller drar dere og feirer sammen med andre slektninger? Deler dere juleferien eller juledagene med den andre forelderen? 

Jeg er alene med mitt barn som er under 2 år. Jeg feirer med mine foreldre, søster, fetter og hans kone. Jeg drar til mine foreldre og feirer der. Dette er min første jul som aleneforelder. 

Anonymkode: bb1f2...00b

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne487
Skrevet

Dette blir min andre jul som alenemamma (enke). Har et barn på 4 år. Vi feirer med mine foreldre, søsken, tantebarn,svogere osv... som vi gjorde før (annethvert år).

Julen hjemme hos mamma og pappa er magisk, og jeg blir som et barn selv. 

Skrevet

Vi feirer alene. :) Som regel har vi en del besøk i dagene før og etter julaften men akkurat julaften har vi alltid for oss selv.🥰

Dette året dropper vi å gå på besøk og prøver å ikke ha så mye besøk hos oss. Vi har venner i risikogruppen og venner som jobber innenfor helse så vil helst minimere risikoen for alle. Nytt for dette året er at vi skal ha julegrøt på hangouts 😄 

• Liker 1
Skrevet

Blir andre julen som alene. Her feirer gutten min annenhver jul til far. I år skal han feire jul med faren. Så i år skal jeg feire med broren min og familien hans 😊 

neste år samler vi hele stor familien 😊 søsteren min feirer med svigers i år. 

Anonymkode: 9b885...0d4

Skrevet

Dette blir andre julen etter at eksen og jeg gikk fra hverandre. I fjor var datteren vår hos meg og da feirer vi sammen med foreldrene mine og tanta mi. Pluss at eksen var med oss ellers ville han sittet alene på julaften. 
I år skal hun være hos faren sin på julaften. Da blir det min første jul uten henne. Jeg skal feire med foreldrene mine, søsteren min + typen hennes og tanta mi.

Skrevet

Eldste feirer jul annet hvert år med hver av oss mor/far.

Det året hun er hos meg, feirer vi sammen hele storfamilien (mine besteforeldre, foreldre, brødre med koner og barn). Dette er i år, men regner med det blir maks 5 gjester som er lov så da får vi dele oss opp.

Året hun er med faren, feirer jeg samme med foreldrene mine, besteforeldre, og nå minstemann som jeg har alene 100%. 

Anonymkode: 8e113...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...