Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle om de har opplevd fødsel som starter med at slimproppen går og symptomene kommer senere? 🙈😊 Eneste symptom utenom hos meg er at jeg er uforskammet opplagt i dag.. Mye smerter i lysk og nedre høgre del av mage i går/natt.. 

Anonymkode: 03a7b...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fødsel startet halvannet døgn etter at slimproppen gikk. Merket ikke noe spesielt i det halvannet døgnet.

Anonymkode: f6809...7cf

Skrevet

Slimproppen gikk ca 32 timer før barnet var ute.

Anonymkode: 1aa02...61a

Skrevet

Hos meg starter første antydning til rier ca 6 timer før slimproppen gikk.

Anonymkode: 6bda0...5b1

Skrevet

Hos meg fikk jeg en blødning + slimproppen gikk og riene startet umiddelbart. Barnet var før etter 12 timer.

Anonymkode: ce0a4...0e9

Skrevet

...mens hos meg gikk slimproppen med litt blod i 28+6, babyen kom 41+5😅

Anonymkode: f69ed...549

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

...mens hos meg gikk slimproppen med litt blod i 28+6, babyen kom 41+5😅

38+6, ikke 28!

Skrevet

Min startet rett etter slimproppen hadde gått. 

Anonymkode: 96104...aa0

Skrevet

Her gikk slimproppen gradvis iløpet av dagen, og på kvelden startet riene. Neste morgen var jeg mamma. 

Anonymkode: e9cab...011

Skrevet

Slimproppen gikk vel i 13-tiden. Fikk så lyserosa utflod. Riene startet i 19-tiden og ungen var ute kl 3 på natta :)

Anonymkode: fbca5...1b8

Skrevet

Jeg følte meg «rar» et par timer i forkant, men hadde ikke vondt eller noe som fikk meg på tanken om fødsel. Bare «feil» i kroppen, sliten og liksom «støl» og utilpass. 

Kom hjem med siste innkjøp sammen med mannen, gikk på do og tisset (for sikkert 40. gang den dagen 😅), og der lå det en «kladd» som då ut som en sånn «squid-ring» 🙈 i toalettet. 

Gikk ut og sa til mannen at «du, nå tror jeg slimproppen gikk». Snudde meg rundt, og der kom første ri. Måtte holde meg fast i dørkarmen 😅

Det tok 70 timer før barnet var ute, men fødselen startet da. Som i «jeg klarte ikke å gjøre noe annet enn å puste meg gjennom det» fra da av. 

Anonymkode: eed6a...915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...