Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger ideer til en gave til ny (norsk) statsborger! Gaven blir til samboer. Tar imot alle tips!:) Tenker max rundt 2-3000kr , men betydningen har vel mest å si:)

Anonymkode: 5b4ad...38d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må man kjøpe gave til absolutt alle anledninger? 

Anonymkode: 62eb9...ba2

• Liker 4
Skrevet (endret)

Endret av tina123
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en pakke med brunost, joikakaker, losekofte og lignende  fra folka på jobben..... Det er 20 år siden nå så jeg husker ikke alle detaljene men det var komisk ment.

Anonymkode: b2b73...ef3

• Liker 4
Skrevet

Ostehøvel 

• Liker 2
Skrevet

Enten noe som er veldig typisk norsk (og helst noe han trenger eller liker også): spekeskinke, spesielle oster, ostehøvel, strikket genser osv. Eller noe helt annet og litt fint, som klokke, fin penn med inngravering osv. 

Anonymkode: 59e56...4cf

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en pakke med brunost, joikakaker, losekofte og lignende  fra folka på jobben..... Det er 20 år siden nå så jeg husker ikke alle detaljene men det var komisk ment.

Anonymkode: b2b73...ef3

Lusekofte er jo en veldig fin gave da! Det andre er morsomt (og nyttig hvis man liker det)

Anonymkode: 59e56...4cf

• Liker 1
Skrevet

Hva med en bok med bilder fra fjord og fjell fra Norge og selvsagt Mariusgenser. Mer norsk kan ikke velkomsten bli! Og kommer han fra varmere strøk, legg ved et sett ullundertøy. 😀

• Liker 1
Skrevet

Hva med en skikkelig fin 17.maisløyfe med sølv? 

Anonymkode: 3ec84...47f

Skrevet

Ta ham med ut på en god middag. 

• Liker 1
Skrevet

Stemmer for en god ullgenser, både litt komisk "typisk norsk" og veldig nyttig og fint! 

Ellers finnes det en del morsomme bøker om ting som er "typisk norsk/nordmenn" som det går an å legge ved. 

Anonymkode: 14951...469

• Liker 1
Skrevet

Kofte/Marius genser med brunost, ostehøvel, solo, kvikk lunsj, ullundertøy, 17. mai sløyfe/flagg

Skrevet

Lag en god middag med typiske norske ingredienser, elg, fårikål, pinnekjøtt, ribbe, laks, kveite etc. Vaffel med brunost funker sikkert bra også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...