Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært prøver når mannen jobber borte akkurat den uka man har el? 😣 

finnes det noe tabeletter ol man kan ta for å utsette EL? 

samboer begynner i ny turnus fom januar... og det knyter seg i magen bare ved å tenke på at vi kanskje går glipp av flere mnd med prøving 😢

Anonymkode: 1bdb8...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i samme situasjon i sommer. Veldig kjedelig når halvparten av prøveperiodene går i vasken. Vi ble heldigvis gravide ganske kjapt likevel.

Lykke til!

Anonymkode: 25efb...b48

Skrevet

Samboer jobber 2uker på/4 av så er jo 1/3 sjans for at han er borte. Men jeg har PCOS og manglende eggløsning da så måtte uansett bruke provera og letrozol for å få det til så var ikke vanskelig å time likevel. Hvis du egentlig har regelmessig syklus og ikke har prøvd lenge på egenhånd så spørs det om du får noe medisiner ennå, men du kan jo spørre.

Anonymkode: 8c5dc...db9

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer jobber 2uker på/4 av så er jo 1/3 sjans for at han er borte. Men jeg har PCOS og manglende eggløsning da så måtte uansett bruke provera og letrozol for å få det til så var ikke vanskelig å time likevel. Hvis du egentlig har regelmessig syklus og ikke har prøvd lenge på egenhånd så spørs det om du får noe medisiner ennå, men du kan jo spørre.

Anonymkode: 8c5dc...db9

Har regelmessig syklus +/- 2 dager.. Prøvd siden mars.... Er sååå lei av at det aldri klaffer! 

Anonymkode: 1bdb8...d13

Skrevet

Min mann jobber 5 på og 5 av. Prøvd siden juni uten hell. Men har lest litt og tenker at å prøvde noen «kjerringråd» skader vel ikke😜 så når han kommer hjem nå blir det bisolvon hostesaft og grapefruitjuice daglig😅

Anonymkode: e73ac...c44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...