AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Noen som har vært prøver når mannen jobber borte akkurat den uka man har el? 😣 finnes det noe tabeletter ol man kan ta for å utsette EL? samboer begynner i ny turnus fom januar... og det knyter seg i magen bare ved å tenke på at vi kanskje går glipp av flere mnd med prøving 😢 Anonymkode: 1bdb8...d13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Vi var i samme situasjon i sommer. Veldig kjedelig når halvparten av prøveperiodene går i vasken. Vi ble heldigvis gravide ganske kjapt likevel. Lykke til! Anonymkode: 25efb...b48
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Samboer jobber 2uker på/4 av så er jo 1/3 sjans for at han er borte. Men jeg har PCOS og manglende eggløsning da så måtte uansett bruke provera og letrozol for å få det til så var ikke vanskelig å time likevel. Hvis du egentlig har regelmessig syklus og ikke har prøvd lenge på egenhånd så spørs det om du får noe medisiner ennå, men du kan jo spørre. Anonymkode: 8c5dc...db9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer jobber 2uker på/4 av så er jo 1/3 sjans for at han er borte. Men jeg har PCOS og manglende eggløsning da så måtte uansett bruke provera og letrozol for å få det til så var ikke vanskelig å time likevel. Hvis du egentlig har regelmessig syklus og ikke har prøvd lenge på egenhånd så spørs det om du får noe medisiner ennå, men du kan jo spørre. Anonymkode: 8c5dc...db9 Har regelmessig syklus +/- 2 dager.. Prøvd siden mars.... Er sååå lei av at det aldri klaffer! Anonymkode: 1bdb8...d13
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Min mann jobber 5 på og 5 av. Prøvd siden juni uten hell. Men har lest litt og tenker at å prøvde noen «kjerringråd» skader vel ikke😜 så når han kommer hjem nå blir det bisolvon hostesaft og grapefruitjuice daglig😅 Anonymkode: e73ac...c44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå