AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 I en skala fra 1-10 hva er det du ser etter på en partner og hva definerer skalaen din? Anonymkode: ff065...db3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Du må nesten si hva det er du mener. Anonymkode: 551e4...b9d 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må nesten si hva det er du mener. Anonymkode: 551e4...b9d Skjønnhetsskala? Hvor hot/attraktiv må vedkommende være før du vurderer å date vedkommende. Anonymkode: ff065...db3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønnhetsskala? Hvor hot/attraktiv må vedkommende være før du vurderer å date vedkommende. Anonymkode: ff065...db3 Over 6’er. Anonymkode: 13910...72f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Vedkommende må ha en interessant innside. I praksis har de vel vært 4-9. Han jeg dater nå er dritpen. Men det er innsida jeg vil ha. Vi møttes på nett. Anonymkode: 670ca...670
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønnhetsskala? Hvor hot/attraktiv må vedkommende være før du vurderer å date vedkommende. Anonymkode: ff065...db3 Hvorfor skulle det være av betydning for meg? Jeg er hot/attraktiv selv, og behøver ikke å være så tragisk at jeg klamrer meg til noen som er pen for å føle meg bittelitt mer betydningsfull. Mennesker som bryr seg om utseendet på de rundt, er tapere i mine øyne. Vedder på at det er så som så med intelligensen også. Anonymkode: 551e4...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Klarer ikke bedømme hvor objektivt attraktiv noen jeg liker godt er. Det ligger i sakens natur at jeg syns vedkommende er dødkjekk, selv om ingen er enig med meg i det. Anonymkode: 6e1c0...0c2 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke bedømme hvor objektivt attraktiv noen jeg liker godt er. Det ligger i sakens natur at jeg syns vedkommende er dødkjekk, selv om ingen er enig med meg i det. Anonymkode: 6e1c0...0c2 Akkurat! Anonymkode: 551e4...b9d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 Ikke velg kjæreste på grunnlag av utseendet, og ikke skalér dere opp mot hverandre. Dere blir aldri fornøyd hverken med kjæresten eller dere selv. Konstant på leit etter noe bedre, og hele tiden redd for å bli byttet ut når typen oppdager hvor nydelig hun på Elkjøp er... Anonymkode: 179ff...cb4 2
WonderWomaan Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke bedømme hvor objektivt attraktiv noen jeg liker godt er. Det ligger i sakens natur at jeg syns vedkommende er dødkjekk, selv om ingen er enig med meg i det. Anonymkode: 6e1c0...0c2 DETTE
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Faste tits, flat mage og spretten rumpe. Anonymkode: 5c529...8d4
Oslodamen Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Sjarm og personlig kjemi er jo det som gjør et menneske vakkert. Hva man opplever som sjarmerende er i tillegg ganske så subjektivt. Så hva kan jeg si? Alle mine ekser er de vakreste i verden for meg, men jeg ser jo tydelig at ikke alle er like "pene". Hvem i alle dager bryr seg om sånt, da? Et litt for bredt ansikt, hulter til bulter-tenner, utstående øyne, noen ekstra kilo, overbitt, en krokete nese, et arr i ansiktet, alt dette er "skavanker" som kan gjøre et menneske ekstra interessant og sjarmerende. For ikke å si litt ekstra sexy. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå