Gå til innhold

Mørkere strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ofte selvbruning på brystet, hals, annsikt, armer. Men det er bare på sommeren jeg bruker på beina også. I dag skulle jeg gå i skjørt og tok på en gjennomsiktig strømpebukse, den er SÅÅÅ lys. Lysere en huden min, og forferdelig skimmer i, noe som forstørrer lår. Ser ut som låra til en tjukk bleik mann med solkrem på pga glansen!! Synes pierre robert sine er for lyse og lamote sine er for lyse..selv i TAN. Prøvd oroblue også. Finnes det en mørkere gjennomsiktig tights med litt tjukkelse? Blir sprø!!

Anonymkode: 20851...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke den til? For nå på denne tiden av året, så bruker jo de fleste tykke svarte strømpebukser. Tykke tan strømpebukser er jo ikke pent, skal man ha det så må de være tynne. Skal jeg pynte meg, så liker jeg å bruke tynne grå strømpebukser. Men ellers bruker jeg svarte tykke nå. På sommeren bruker jeg ikke strømpebukser.

Anonymkode: 00ccd...8c6

• Liker 1
Skrevet

Ville ha en til skjørt og kjole. Kjempe heldig de som ikke trenger strømpebukser. Det jeg vil ha svar på er om det finns en mørkere farge, ikke om andre synes det er fint eller ikke. Jeg går i strømpebukse fordi jeg har arr jeg dekker etter en ulykke og sliter med å finne noen som ikke gjør beina mine så hvite. Trenger ikke høre at det er stygt akkurat.....

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ofte selvbruning på brystet, hals, annsikt, armer. Men det er bare på sommeren jeg bruker på beina også. I dag skulle jeg gå i skjørt og tok på en gjennomsiktig strømpebukse, den er SÅÅÅ lys. Lysere en huden min, og forferdelig skimmer i, noe som forstørrer lår. Ser ut som låra til en tjukk bleik mann med solkrem på pga glansen!! Synes pierre robert sine er for lyse og lamote sine er for lyse..selv i TAN. Prøvd oroblue også. Finnes det en mørkere gjennomsiktig tights med litt tjukkelse? Blir sprø!!

Wolford har noen fargenyanser som du er ute etter. De er heller ikke blanke, for det meste matte. Du kommer til å bli superfornøyd med de, jeg kjøper en del derfra. Har ingen forretning nære her jeg bor, så jeg bruker Strømpdamen i Bergen når jeg skal nye fine😊

Anonymkode: 24c86...155

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ha en til skjørt og kjole. Kjempe heldig de som ikke trenger strømpebukser. Det jeg vil ha svar på er om det finns en mørkere farge, ikke om andre synes det er fint eller ikke. Jeg går i strømpebukse fordi jeg har arr jeg dekker etter en ulykke og sliter med å finne noen som ikke gjør beina mine så hvite. Trenger ikke høre at det er stygt akkurat.....

Men du bør jo bruke sorte eller grå. Ikke solbrune på denne tiden av året. Det ser bare tacky ut.

Anonymkode: 6bb70...9e1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...