Kågebruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Noen som har lest den? Er den verdt å lese?
Kattugla Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Ja, jeg likte den veldig godt. Morsom og annerledes. Vil definitivt lese neste bok hun eventuelt skriver. -
Gjest Saph Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Det eneste bra med den er at den er kort.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Den var helt ok. Storylinen var så som så, men forfriskende å lese en nigeriansk roman og å få et lite innblikk i hvordan nigeriansk overklasse faktisk lever. Så etter min mening verdt å lese Anonymkode: ddfbe...0ff
Stueloff Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Jeg husker at jeg ikke ble veldig imponert, men kan ikke si hvorfor. Og det at jeg leste den for bare få uker siden, men ikke kan fortelle hva som er bra eller dårlig med den forteller vel sitt. Gikk raskt å lese og raskt å glemme.
Stueloff Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Just now, Niek79 said: Hva handler den om? Abort? Handler om en kvinne som dreper kjærestene sine og søstera som hjelper henne å "rydde opp", men også familiesituasjonen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå