Tekopp1 Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg skal pusse opp et bad og sette inn dobbelservant. Det jeg lurer på er om jeg skal velge benkeplate med servanter oppå (som en bolle), eller servant-topp med nedfelt servant. Hva ville dere valgt? Servant oppå benkeplata er jo pent, men ser for meg det kan bli upraktisk å rengjøre, at det f.eks samler seg vann og skitt der servanten møter benkeplata. Og er det praktisk med to barn på 7 og 9 år? Takknemmlig for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg ville ha hatt nedfelt servant. Mye enklere å holde rent Kommer til å gjøre det selv når vi bygger nytt bad. Anonymkode: d8a6d...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Del Skrevet 9. november 2020 Nedfelt, integrert i benkeplaten! Helt, helt soleklart. Det er veldig, veldig, mye enklere mtp renhold, og jeg synes også det gjør det mye enklere ut utnytte plassen rundt vasken. Vi har sånn idiotisk bolle-oppå-benken-løsning på ene badet, og jeg hater det. Det skal vekk den dagen det badet pusses opp, det kan jeg love deg. Har heldigvis normal vask på andre badet. Anonymkode: 1ffa0...d90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopp1 Skrevet 9. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 9. november 2020 Tusen takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Ikke det du spør om, men pass på fall til sluk i vasken. Vi valgte en superfin servant, men den er helt rett med null fall, så vasker man møkkete hender så legger alt seg i hjørnene..... Anonymkode: 3a84a...e4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det du spør om, men pass på fall til sluk i vasken. Vi valgte en superfin servant, men den er helt rett med null fall, så vasker man møkkete hender så legger alt seg i hjørnene..... Anonymkode: 3a84a...e4c Bl.a. firkantede vasker er sånn.. tannkremspytt fra ungene ligger igjen i hjørnene. Anonymkode: 4cdc5...4e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg valgte nedfelt servant i porselen pga søl og gris under på de andre,slik du nevner. Porselen fordi de andre i komposittmateriale blir så stygge etter en stund, fargeflekker og gulaktige. Anonymkode: d41d3...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 Hvis du velger hva ANDRE her inne mener du skal velge kan du enda opp med noe DU ikke liker, så mitt tips er, velg det DU synes er finest eller mest praktisk for deg/dere og ditt/deres bruk. jeg feks ser ingen praktisk bruk med servant på benkeplaten, jeg hadde 100% tatt en nedfelt en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. november 2020 #9 Del Skrevet 10. november 2020 Bolle på toppen av en plate er håpløst. Enten blir vasken for høy i forhold til armer, eller så blir benkeplata for lav i forhold til resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #10 Del Skrevet 10. november 2020 Bolle oppå benken er helt tullete. Når du skal ta såpe så blir det masse vannsøl rundt bolla og rundt såpedispenseren. Anonymkode: 94f47...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. november 2020 #11 Del Skrevet 10. november 2020 Bollevasker er utrolig stilig, men det er nok veldig lite praktisk. Husk også at alt vann du søler utenfor må tørkes opp, det kan ikke skufles ned i vasken igjen. I tillegg til det som er nevnt om renholdet av vasker med kanter må du også se på muligheter for at vann "hoper seg opp" i vasken og er tregt med å renne ut. Jeg har en sånn vask og det er forferdelig irriterende at jeg har skumbad nedi der som jeg fysisk må snurre rundt for å få ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Del Skrevet 12. november 2020 Vi har porselen hele veien, utrolig praktisk! Synes også det er fint, slike "bollevasker" er kanskje in nå, en ser for meg at de er litt ute om 5 års tid.... Anonymkode: a9d3a...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå