Gå til innhold

Kjole til julemiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en kjole som jeg kan bruke til de forskjellige juleselskapene i år. Med familie, venner og jobb. 

Jeg sliter skikkelig! Jeg finner ikke en som ser bra ut på kroppen min. Og alle de kjolene jeg har passer ikke lenger, eller har blitt styge etter mye bruk. Jeg føler at magen min stiker veldig ut og viser hvor oppblåst jeg alltid er.. Og hvis jeg skal sjule det blir kjolene for posete. Har dere noen forslag på fine kjoler som jeg kan prøve? 🙂

Jeg er i midten av 20 årene, 170 høy, 65 kg. Blek og blond. Middels store pupper og "puffet" rompe. 

Anonymkode: 3f15c...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det blir noen forskjellige juleselskap å gå på i år.

Anonymkode: 89d95...756

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det blir noen forskjellige juleselskap å gå på i år.

Anonymkode: 89d95...756

Jo det skal det bli, ihvertfall med et av våres vennerpar, min samboers foreldre og bror, og mine foreldre og søster 🙂 så får vi se om jobben fortsatt eksisterer til jul 😳 

Viktig med litt sosial og kos i julen også 🥰

• Liker 1
Skrevet (endret)

*glem det*

Endret av Dorey
Skrevet
Akkurat nå, Dorey skrev:

*glem det*

Glem det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glem det? 

Hun skrev noe dustete først ;)

Google litt om hvordan skjule magen, så får du tips vil hvilke type kjole du bør se etter. Deretter, saumfar zalando. 

Anonymkode: 83e98...06e

Skrevet

Hva med å prøve en kjole med empiremidje? Og gjerne V-halsutringning. Hvis midjen på kjolen er rett under brystene, vil ikke magen synes så godt. Og v-hals er flatterende for bysten. Gjerne sånn at den ene siden overlapper den andre, som en omslagsoverdel.

Anonymkode: 2fd11...6c9

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal prøve å finne et eksempel....

Skrevet

Kjoler med "cinched waist" (vet ikke hva det heter på norsk) kan være fint hvis man vil skjule litt mage, synes jeg. Et tilfeldig bilde fra Google for å illustrere fasongen:

Polka Dot Halter Cinch-Waist Dress | Shop Dresses at Papaya Clothing

Ellers kan det være fint med kjoler med markert midje, men hvor det skjer også skjer litt:

Lauren Ralph Lauren - MEMORY TAFFETA COCKTAIL DRESS - Cocktailkjole - dark fern

(https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-memory-taffeta-cocktail-dress-cocktailkjole-l4221c0w7-m11.html)

Lauren Ralph Lauren - MEMORY LONG GOWN COMBO - Ballkjole - lighthouse navy

(https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-memory-taffeta-long-gown-combo-ballkjole-lighthouse-navy-l4221c0yh-k11.html)

Lauren Ralph Lauren Petite - KRISTIE SHORT SLEEVE DAY DRESS - Kjole - colonial cream/navy

https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-petite-kristie-short-sleeve-day-dress-kjole-colonial-creamnavy-lar21c02m-a11.html

Og så er omslagskjoler kledelig på de fleste:

Lauren Ralph Lauren - PRINTED MATTE DRESS - Jerseykjole - sparkling champag

(https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-printed-matte-dress-jerseykjole-sparkling-champag-l4221c0x7-q11.html)

Anonymkode: 8e998...d9c

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenkte på noe slikt, men med lange ermer og muligens lengre skjørt, eventuelt trangere skjørt, poenget er empire-liv og omslagsoverdel i tillegg til litt vidde i skjørtetdelen for å skjule magen. Denne kjolen er strikket, det er ikke særlig selskapsaktig, poenget er mer fasongen som er veldig kledelig også med oppblåst mage: 

https://shopcameo.boutique/products/empire-waist-knit-dress

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det skal det bli, ihvertfall med et av våres vennerpar, min samboers foreldre og bror, og mine foreldre og søster 🙂 så får vi se om jobben fortsatt eksisterer til jul 😳 

Viktig med litt sosial og kos i julen også 🥰

Ja og for så å begynne 2021 med korona.

Nå må dere jammen lære at dere er med på dugnaden dere også.

Anonymkode: 1b802...2bc

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og for så å begynne 2021 med korona.

Nå må dere jammen lære at dere er med på dugnaden dere også.

Anonymkode: 1b802...2bc

Eh. LOL? 

Anonymkode: 8e998...d9c

Skrevet

Den grønne kjolen var fin 😍

Anonymkode: 89209...d26

• Liker 1
Skrevet

Hva med shapewear under?

Anonymkode: c77d4...07b

Skrevet

Tusen takk for alle svar!! 🥰 Nå vet jeg hva jeg skal se etter ❤️

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å finne en kjole som jeg kan bruke til de forskjellige juleselskapene i år. Med familie, venner og jobb. 

Jeg sliter skikkelig! Jeg finner ikke en som ser bra ut på kroppen min. Og alle de kjolene jeg har passer ikke lenger, eller har blitt styge etter mye bruk. Jeg føler at magen min stiker veldig ut og viser hvor oppblåst jeg alltid er.. Og hvis jeg skal sjule det blir kjolene for posete. Har dere noen forslag på fine kjoler som jeg kan prøve? 🙂

Jeg er i midten av 20 årene, 170 høy, 65 kg. Blek og blond. Middels store pupper og "puffet" rompe. 

Trollet du.?😳 vi skal holde oss til 5 stk . Her er det avlyst julebord og venne fest. Håper å kunne feire jul med mine voksne barn ,men vet ikke om det komme til å bli,

Anonymkode: 7f886...1f3

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trollet du.?😳 vi skal holde oss til 5 stk . Her er det avlyst julebord og venne fest. Håper å kunne feire jul med mine voksne barn ,men vet ikke om det komme til å bli,

Anonymkode: 7f886...1f3

Kjære deg, reglene er ikke satt for julen ennå.. Det er overhodet ingen som har sagt at du kun kan være 5 stk i julen. Det er denne måneden disse reglene gjelder for. Forøvrig pleier vi å være bare 5 stk på julaften, 1. juledag, 2. juledag, og nyttårsaften.. Og da pynter vi oss. I julekjole. 

Anonymkode: 83e98...06e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...