AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Hva er den beste avløpsåpneren jeg kan få tak i? Jeg trenger noe skikkelig sterkt som kan løse opp alt i gammel tørket dusjsluk det må være sterkere enn plubmo fordi det funker ikke skikkelig for en eller en annen grunn. Jeg tenkte å prøve sour power noen som har prøvd den? Anonymkode: d34c9...e1e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Plumbo Heavy Gel er ganske bra. Det er viktig at du venter ganske lenge og heller i kokende vann etterpå. Anonymkode: e9517...eb3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er den beste avløpsåpneren jeg kan få tak i? Jeg trenger noe skikkelig sterkt som kan løse opp alt i gammel tørket dusjsluk det må være sterkere enn plubmo fordi det funker ikke skikkelig for en eller en annen grunn. Jeg tenkte å prøve sour power noen som har prøvd den? Anonymkode: d34c9...e1e Sour power funker bra,det er en ny en som er hakket bedre,den heter bare avløpsåpner,men er kun til salgs for rørleggere,det er ren syre.Kjenner du rørlegger,så skaff den,men bruk beskyttelse på øyne og hender, sour power er en god nummer to. Anonymkode: 92400...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, dillyduzit skrev: Mudin. Hvor selges dette, hvor mye trenger man? Anonymkode: 22054...b53
Million Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Mudin. Kjøpes hos f.eks. Clas Ohlson. Den funker! Anbefales av rørleggere, iflg. en kar jeg kjenner som snakker med håndtverkere hele dagen på jobben.
dillyduzit Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor selges dette, hvor mye trenger man? Anonymkode: 22054...b53 1 time siden, Million skrev: Mudin. Kjøpes hos f.eks. Clas Ohlson. Den funker! Anbefales av rørleggere, iflg. en kar jeg kjenner som snakker med håndtverkere hele dagen på jobben. Ellers selger jeg mye av en på Jernia fra Blåtind, den er akkurat det samme bare med et annet navn (Blåtind Avløpsåpner). Det står en god fortegnelse bak på flasken hvor mye du skal bruke og hvor lenge det skal få virke før du heller oppi glovarmt/kokende vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå