pappa messi Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Jeg har en Mann som gjør masse rare og sprøe ting, Det er jo morsomt da. 😅 Men jeg lurer på om dere er gift med en, eller sammen med en som gjør noe liknende. Bare for gøy da. 😂✌️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Liknende hva da? Anonymkode: eff1c...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Du kan jo ta et eller flere eksempel først for å komme i gang tråden? Anonymkode: ec3a8...4d4 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Hva med oss som er helsprø og morsomme selv da, får vi svare? Anonymkode: eff1c...dbb 1
Pappi Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, pappa messi skrev: Jeg har en Mann som gjør masse rare og sprøe ting, Det er jo morsomt da. 😅 Men jeg lurer på om dere er gift med en, eller sammen med en som gjør noe liknende. Bare for gøy da. 😂✌️ Er du selv mann også eller er nicket ditt bare litt misvisende. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Hva regner du som sprøtt? Ta søsteren sin på puppene? Ha smør på "feil" side av knekkebrødet? Impulsreise til USA? Spise insekter? Bæsje i skogen? Slikke på batterier? Folk som omtaler seg selv som sprø eller "crazy" er vanligvis krapmpeaktig opptatt av å bli likt, og det er vanligvis lite sjarmerende. Anonymkode: 58f37...aaa 16
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Ja jeg er det😂 mannen min er fantastisk til tider og finner opp mye og gjør mye bra i huset Men ikke alltid. -Ble sinne, tok øksen og begynte å hakke ned ene delen av kjøkken innredningen. Jeg spurte pent hvorfor. Han bare haaaaater den. Ok? Men når det var ferdig hadde han rett det ble mye luftigere og finere. Var overskapene over en liten øy. -Så tok han og skulle fjerne en død busk i Hagen med bilen. Rygget inntil tok tau rundt og dro på. Det neste jeg hørte var en svær krasje lyd🤣 da hadde tauet røket og bak vinduet knust. Dette er bare ett bitte lite utdrag av jeg skulle bare. Han skal alltid bare noe som fører med seg total kaos. Jeg ser at sønnen hans har også arvet dette og gjør virkelig de utroligste tingene. Hans mor har alltid sagt at han har alltid hatt veldig mye fantasi. Og han er veldig flink til ting. Problemet er bare at slike innfall kommer som regel 2 minutter før han skal legge seg eller andre ganger det passer aller aller dårligst Anonymkode: eabed...ffc 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 Da ha frivillig vaska doen etter seg etter at jeg i årevis har mast om at han må prøve å bidra litt hjemme. Da han faktisk klarte å passe sin egen unge i en hel halvtime. Anonymkode: d0a02...d09 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva regner du som sprøtt? Ta søsteren sin på puppene? Ha smør på "feil" side av knekkebrødet? Impulsreise til USA? Spise insekter? Bæsje i skogen? Slikke på batterier? Folk som omtaler seg selv som sprø eller "crazy" er vanligvis krapmpeaktig opptatt av å bli likt, og det er vanligvis lite sjarmerende. Anonymkode: 58f37...aaa 😆😆 Mannen min tar på seg allslags snekreprosjekter ute og inne og prøver seg på mye rart selv om han ikke kan det fra før. Synes det er litt sprøtt siden jeg selv ikke hadde fått det til, men han får det stort sett til, etter litt knot og bannskap Anonymkode: d3531...a7f
Silva Pluvialis Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ha frivillig vaska doen etter seg etter at jeg i årevis har mast om at han må prøve å bidra litt hjemme. Da han faktisk klarte å passe sin egen unge i en hel halvtime. Anonymkode: d0a02...d09 Bør ikke dette være en selvfølge? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Bør ikke dette være en selvfølge? 😅 Man skulle tro det, men han tror oppriktig at alt innenfor husets fire vegger er min jobb ( Selv om vi begge har krevende 100% stilling ) inkludert ungene. Anonymkode: d0a02...d09 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Min mann danser underlige danser når han tror ingen kan se ham, når han gjør husarbeid, jobber på bilen, lager middag og lignende. Ligner litt på ritualdanser hos indianere på film og sånt, og så nynner han til en sang han åpenbart finner på i nuet. Han eier ikke rytme... Om det gjør det til en sprø ting, vet jeg ikke, men det er veldig artig å se. Anonymkode: 03de4...4e2 11
pappa messi Skrevet 9. november 2020 Forfatter #13 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med oss som er helsprø og morsomme selv da, får vi svare? Anonymkode: eff1c...dbb jaja morsomt og høre fra alle👐
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 Han kjøpte seg en hore på bordell i utlandet, før vi ble sammen..... Den var tung å fordøye, og lå i bakhodet mitt i flere år etter at jeg fikk vite det, men i hverdagslivet så gikk det etterhvert i glemmeboka, sånn nogenlunde. Men jeg glemmer det aldri helt. Det er mange grunner til at jeg skilte meg fra den mannen, ja. Anonymkode: 038cf...575
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 Giftet seg med meg... Anonymkode: 5047f...e74
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #18 Skrevet 9. november 2020 Bæsjet meg i munnen Anonymkode: 24a28...ef6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #19 Skrevet 9. november 2020 Mannen min ba i 15(!) stk til lammelåramiddag for noen år siden. Da lammelåret skulle ha blitt servert sto en av gjestene og lagde lammelår og mannen min hadde sagd et stort hull i stueveggen for å sette inn panoramavindu. (Han syntes det var så greit når han hadde bærehjelp). Dette var sent i november og det var 20 minus ute...🙈 Anonymkode: defe6...301 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 Han er litt redneck så her er det morsomme løsninger på det meste. Anonymkode: 7c613...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå