Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2020 #21 Del Skrevet 9. november 2020 47 minutter siden, Kågebruker skrev: Men Bill Gates og de andre reptilene.....😉 Renner bare dritt ut av kjeften på Gates nå om dagen. Han er bare en mann med masse penger, uten utdannelse innen feltet. Han er veldig opptatt av at alle skal ha vaksinen. Dvs, alle andre. Tror ikke et sekund på at han vil ta den selv. Er forsåvidt bra at det er gjort framskritt, sånn at de som stiller seg fremst i køen, kan få prøvd ut evt. Bivirkninger, sånn at skeptikere som meg selv får observere virkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 9. november 2020 #22 Del Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, AfterTheRain said: Jeg lurer på hvor stor engasjement blir det når en vaksine faktisk kommer. Skal de fleste virkelig stole på den, eller blir det sånn at alle likevel vil avvente litt og se hvordan det går med de som har fått den? Den vil være ekstremt godt testet når det blir mulig å få den for folk flest. Produksjonen er lav i begynnelsen, og helsepersonell og de som er mest utsatt vil få de første dosene. Hvis noen vil vente enda lenger så er det bare bra, da blir det ikke så lang ventetid for de som vil ha den. Allerede nå som fase 3 stort sett er ferdig kan vi si med stor sikkerhet at sykdommen er mye farligere enn vaksinen. Hvilken side som er drevet av frykt i denne saken kan derfor diskuteres. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. november 2020 #23 Del Skrevet 9. november 2020 Hurra🍾🎈🎈🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 9. november 2020 #24 Del Skrevet 9. november 2020 Så lenge den er trygg å bruke er dette flotte nyheter. Det tyder i det minste på at det er mulig å lage en vaksine som virker. Noe som er bra. Da kan det være håp om at andre får det til og. Så må vi nok smøre oss med tålmodighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 9. november 2020 #25 Del Skrevet 9. november 2020 Hurra 🥂 Jeg tar gjerne en vaksine i hver arm når den kommer. Har veldig lyst til å få tilbake livet slik det var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 9. november 2020 #26 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg tenker ikke å juble for tidlig her, men det blir spennende fremover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 9. november 2020 #27 Del Skrevet 9. november 2020 Er vaksinen klar? Eller må den gjennom enda fler tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 9. november 2020 #28 Del Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, iskremm said: Er vaksinen klar? Eller må den gjennom enda fler tester? Den nåværende testen skal vare i ca ei uke til, så skal myndighetene kontrollere dokumentasjonen. De har gjort det fortløpende for dataene som allerede har vært klare, så de første dosene kommer om få uker med mindre det skjer noe helt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. november 2020 #29 Del Skrevet 9. november 2020 2 hours ago, Wit said: Hurra 🥂 Jeg tar gjerne en vaksine i hver arm når den kommer. Har veldig lyst til å få tilbake livet slik det var. Ha, ha, dagens beste! 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 9. november 2020 #30 Del Skrevet 9. november 2020 Gode nyheter, og det kan fortsatt komme andre og bedre vaksiner på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. november 2020 #31 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Hehe det slår ikke feil. "Det kommer aldri en vaksine" "Vaksinen kommer til å ta 10 år før den kommer". "HURRA! Vaksinen er klar" "Men bivirkninger?" "Det kommer til å ta lang tid før vi får den" "Noen blir rik på dette, fy" "Ta ikke vaksinen fordi aliens, chip, kontroll, galskap osv" "Men, men, men, men, men, men" Kan ikke bare ta imot en god nyhet, det må såklart klages og plukkes ifra hverandre til den minste bit. Endret 9. november 2020 av Hatsumomo 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. november 2020 #32 Del Skrevet 9. november 2020 Just now, Hatsumomo said: Hehe det slår ikke feil. "Det kommer aldri en vaksine" "Vaksinen kommer til å ta 10 år før den kommer". "HURRA! Vaksinen er klar" "Men bivirkninger?" "Det kommer til å ta lang tid før vi får den" "Noen blir rik på dette, fy" "Ta ikke vaksinen fordi aliens, chip, kontroll, galskap osv" "Men, men, men, men, men, men" Kan ikke ba ta imot en god nyhet, den må såklart klages og plukkes ifra hverandre til den minste bit. Det er lov å være litt skeptisk, når det er så store penger det er snakk om. Men jeg håper at vaksinen er bra, da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XaoS Skrevet 9. november 2020 #33 Del Skrevet 9. november 2020 Konspi-gjengen som hyler om at Covid-19 ikke er farlig, alt er bare for å skape frykt, bort med restriksjoner og tiltak og lev livet. Også konspi-gjengen: Vaksine er farlig! Vær redd! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 9. november 2020 #34 Del Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, Rosasko skrev: Dei ler hele vegen til banken nå 🤑🤑🤑 Ler mens de logger seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 9. november 2020 #35 Del Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, Villfisker skrev: Renner bare dritt ut av kjeften på Gates nå om dagen. Han er bare en mann med masse penger, uten utdannelse innen feltet. Han er veldig opptatt av at alle skal ha vaksinen. Dvs, alle andre. Tror ikke et sekund på at han vil ta den selv. Er forsåvidt bra at det er gjort framskritt, sånn at de som stiller seg fremst i køen, kan få prøvd ut evt. Bivirkninger, sånn at skeptikere som meg selv får observere virkningene. De har vel testet på 40000 allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AfterTheRain Skrevet 9. november 2020 #36 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Jeg er ikke vaksinemotstander altså, jeg synes vaksinene som ble oppfunnet før 90-tallet er livsviktige og ville aldri unnlate å vaksinere barnet mitt med de. Men ser ut som folk har fort glemt hva som har skjedd i 2009 med svineinfluensa og narkolepsi. Da begynte vaksineindustri ligne på business, og det var ganske mye falsk skremselspropaganda rundt svineinfluensa i tillegg. Så jeg synes alle som er skeptiske nå har egentlig en grunn til det. Det er legemiddelfirmaene selv som har gjort en stor skade og tillitsbrudd den gangen. Av tidligere erfaring så stoler jeg på mitt eget immunsystem bedre en denne vaksinen. Men ja, jeg er ung, har aldri hatt noen alvorlige sykdommer, er ikke overvektig, har ikke høyt blodtrykk osv, så jeg er på ingen måte i risikogruppen. Jeg forstår godt de som vil ta vaksinen, og jeg håper den blir trygg og at den virker når den kommer. Jeg ønsker å få tilbake verden sånn som den var før. Men jeg vil kun ta vaksinen hvis det blir påbudt. Og jeg håper det ikke blir det. For jeg synes bestemmelse over egen kropp er grunnleggende i demokrati. Endret 9. november 2020 av AfterTheRain 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. november 2020 #37 Del Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AfterTheRain skrev: Men ser ut som folk har fort glemt hva som har skjedd i 2009 med svineinfluensa og narkolepsi. Tenker legemiddelindustrien har lært litt av den episoden og vegrer seg for å gjøre samme feil igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 9. november 2020 #38 Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, Hatsumomo skrev: Hehe det slår ikke feil. "Det kommer aldri en vaksine" "Vaksinen kommer til å ta 10 år før den kommer". "HURRA! Vaksinen er klar" "Men bivirkninger?" "Det kommer til å ta lang tid før vi får den" "Noen blir rik på dette, fy" "Ta ikke vaksinen fordi aliens, chip, kontroll, galskap osv" "Men, men, men, men, men, men" Kan ikke bare ta imot en god nyhet, det må såklart klages og plukkes ifra hverandre til den minste bit. Tror man skal være forsiktig å ta dette som noe annet det er: en fin nyhet, men ikke nødvendigvis uten komplikasjoner. Det viktigste her er at det ser ut at det går an å lage en vaksine som har effekt på viruset. DET er en veldig god nyhet, men det gjør ikke nødvendigvis at det løser alt. Det lover i hvert fall godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. november 2020 #39 Del Skrevet 9. november 2020 6 timer siden, Senil skrev: Får man bare håpe det ikke er for mange av de man leser veldig mye av her inne. De: Jeg er ingen prøvekanin og heller ikke mine barn. Er helsepersonell, så skal så klart ta vaksine så fort vi får. Nei, du er ingen prøvekanin, det sier seg selv. Tusenvis av andre frivillige mennesker har tatt den jobben for deg. Det er en grunn til at det har tatt så lang tid for at vaksinene snart er ferdigstilte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 9. november 2020 #40 Del Skrevet 9. november 2020 30 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, du er ingen prøvekanin, det sier seg selv. Tusenvis av andre frivillige mennesker har tatt den jobben for deg. Det er en grunn til at det har tatt så lang tid for at vaksinene snart er ferdigstilte. Nå leste du feil. Jeg sa ikke jeg var, men at det er det jeg har lest mye av her inne. Som sagt, jeg jobber i helsevesenet med nærkontakter, så vi er nok første gruppe som får denne. Føler meg absolutt ikke som en prøvekanin, selv om vi alle vil være det før vi eventuelt vet ettervirkninger, for den kan vi ikke vite før om flere år. Men risikoen er vel verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg