Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Ville bare dele denne gode nyheten https://www.nettavisen.no/okonomi/vaksinegjennombrudd-for-pfizer---en-stor-dag-for-menneskeheten/3424044061.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Fantastiske nyheter! 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 9. november 2020 #3 Del Skrevet 9. november 2020 Så utrolig godt å høre! Det var kjempegode nyheter :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Pressemeldingen, med mer informasjon om studien: https://www.businesswire.com/news/home/20201109005539/en/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Supert.. Men det tar nok lang tid før alle i risikogruppene og helsepersonell blir vaksinert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 Pfizer har ikke utviklet men tyske BioNTech. De var bare for små til å produsere for hele verden. Uansett fantastiske nyheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 Får man bare håpe det ikke er for mange av de man leser veldig mye av her inne. De: Jeg er ingen prøvekanin og heller ikke mine barn. Er helsepersonell, så skal så klart ta vaksine så fort vi får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 Men Bill Gates og de andre reptilene.....😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 9. november 2020 #9 Del Skrevet 9. november 2020 Men er det ikke denne vaksinen som er vanskelig å transportere fordi den må holdes på minus 70 grader? og man må ha to av den? Eller misforsto jeg artikkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 9. november 2020 #10 Del Skrevet 9. november 2020 4 minutter siden, anno1 skrev: Men er det ikke denne vaksinen som er vanskelig å transportere fordi den må holdes på minus 70 grader? og man må ha to av den? Eller misforsto jeg artikkelen.. Vanskelig å transportere og 2 doser ja. Men dette er jo bare distribusjonsutfordringer. Å ha noe som beskytter effektiv er det viktigste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energidronning Skrevet 9. november 2020 #11 Del Skrevet 9. november 2020 ja, kanskje det....men hørte at logistikken kan bli utfordrende: denne vaksinen burde beholdes @ -80C...ja, minus åtti... jeg lurer på om en slik svak vaksine kan være stabil nok i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 9. november 2020 #12 Del Skrevet 9. november 2020 Det er ingen grunn til at de første som får et resultat blir de eneste som kommer til lykkes med å lage en vaksine. Det kommer nok flere slike nyheter de neste par månedene, og noen av dem er lettere å lagre. Uansett virker den, de hadde ikke klart å gi den til over 40 000 rundt om i verden hvis ikke den var mulig å bruke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Bombastiq Skrevet 9. november 2020 #13 Del Skrevet 9. november 2020 20 minutter siden, Kågebruker skrev: Men Bill Gates og de andre reptilene.....😉 de finnes kun i analen din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. november 2020 #14 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) 5 hours ago, Energidronning said: ja, kanskje det....men hørte at logistikken kan bli utfordrende: denne vaksinen burde beholdes @ -80C...ja, minus åtti... jeg lurer på om en slik svak vaksine kan være stabil nok i det hele tatt? Jeg tenker at vaksinen vil ha en viss effekt, selv om den ikke er optimal, eller at lagringsbetingelsene er optimale. Influensavaksinen er ikke 100% heller, ganske langt derifra. Men forskjellen på å være sengeliggende med 40 i feber og å kunne kreke seg til butikken er ganske stor. Jeg har pleid å influensavaksinere meg, selv om jeg har blitt influensasyk på tross av vaksine, og det kommer jeg ikke til å slutte med. Altså, du blir litt mindre dårlig etter å ha vært vaksinert. Edit: Jeg hadde ikke dratt på butikken med korona, da, bare så det er klart. Endret 9. november 2020 av T-Rex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 9. november 2020 #15 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg håper og ønsker virkelig at vi kan få en effektiv og trygg vaksine. Men jeg er samtidig litt engstelig også - nei, jeg er ikke "anti-vakser" - for nevnte Pfizer har en del grums på CV'en med ulovlig markedsføring, tyveri av andres produkter, dårlige medikamenter, uautorisert utprøving av medisiner, pasienter med varige skader, alvorlig sykdom og dødsfall, Pga. dette har denne medisingiganten tapt mer og mer omdømme i forhold til andre produsenter. Linken nederst har en oversikt over noe av dette, her står bla. om: "Pfizer faces a growing number of lawsuits in 2018 involving some of its most popular drugs. In the past, courts dismissed thousands of lawsuits against Pfizer. The company also agreed to settle cases over illegal marketing and health care fraud. Pfizer set a record for the largest health care fraud settlement and the largest criminal fine of any kind with $2.3 billion in 2009.(...) In 1996, Pfizer conducted an unapproved clinical trial. It involved children with meningitis in Nigeria, CBS News reported. The trials led to the deaths of 11 children. Dozens more were left disabled. Pfizer’s Unapproved Clinical Trial The unauthorized trial involved tests on 200 children with Pfizer's antibiotic Trovan. Source: BBC News Trovan is a drug severely restricted in use because of its potential to cause liver damage. Injury to the liver as a result of taking Trovan can lead to liver failure and death." https://www.drugwatch.com/manufacturers/pfizer/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 9. november 2020 #16 Del Skrevet 9. november 2020 ❤️ Jeg håper virkelig dette kan føre til at vi får hverdagslivet, som vi kanskje tok for gitt fram til 2020, tilbake igjen! Så er det nok veldig viktig å fortsette med og slå hardt ned på smitteutbrudd. Både for å unngå at viruset muterer seg raskere enn en eventuell vaksine, og for å redde liv og helse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 9. november 2020 #17 Del Skrevet 9. november 2020 Chief Science Officer for Pfizer Says “Second Wave” Faked on False-Positive COVID Tests, “Pandemic Is Over” https://www.globalresearch.ca/chief-science-officer-pfizer-says-second-wave-faked-false-positive-covid-tests-pandemic-over/5724753 Dr Mike Yeadon, om påliteligheten rundt testingen https://worlddoctorsalliance.com/img/main/mikeyeadon.jpg Epidemiloven vil rent juridisk gøre Danmark direkte til et bolshevistisk diktatur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haakonp Skrevet 9. november 2020 #18 Del Skrevet 9. november 2020 10 minutter siden, Callisto83 skrev: ❤️ Jeg håper virkelig dette kan føre til at vi får hverdagslivet, som vi kanskje tok for gitt fram til 2020, tilbake igjen! Så er det nok veldig viktig å fortsette med og slå hardt ned på smitteutbrudd. Både for å unngå at viruset muterer seg raskere enn en eventuell vaksine, og for å redde liv og helse. Ja, vi kan det, men jeg vet om mange som burde skamme seg . Folk som har levd som før og gitt blaffen i folk rundt seg. Så vi må fortsette med å slå hardt på smittebrudd ja, og jeg kommer til å "tyste" . Jeg er vanligvis en som ikke gidder å blande meg borti hva folk gjør, men akkurat nå gjør jeg det. . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 9. november 2020 #19 Del Skrevet 9. november 2020 Dei ler hele vegen til banken nå 🤑🤑🤑 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. november 2020 #20 Del Skrevet 9. november 2020 4 minutter siden, Rosasko said: Dei ler hele vegen til banken nå 🤑🤑🤑 De gjør nok det. Men er det egentlig så feil? Forretningsvirksomhet dreier seg jo om å dekke et behov. Og vi har et behov. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg