Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg begynner å få tørt og sprøtt vintervær, og vil gjerne høre ditt beste hårpleietips? Hva gjør du for å holde håret sunt og friskt?

Anonymkode: 604f4...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste økonomitips er å kjøpe den grønne beadhead sjampoen og balsamen i stor pakke. De er relativt rimlige og gir alltid mykt hår som lukter godt 🥰

Skrevet

Ikke vaskhåret for ofte! God sjampo og balsam kan hjelpe, men om du vasker håret for ofte hjelper det lite. Kan også være at du mangler noen vitaminer?

Skrevet

Nå har jeg bølgete/krøllete hår med litt krus, typisk litt tørt, så jeg bruker co-wash produkter(akkurat nå joico sin) + balsam(redken, den blå), noen ganger hårolje(morocconoil) i vått hår. Kurer(kerastase) også jevnlig da jeg har langt hår. Funker bra, slipper å vaske for ofte, mindre tørr hodebunn og:)

Anonymkode: b55f4...c5b

Skrevet

Jeg vasker det 2 ganger i uken (daglig før). Korona-tid er perfekt for å la det gå lengre mellom hver vask ;)

Jeg bruker en hårkur annenhver gang, og er det varmt nok lar jeg håret lufttørke. Hvis ikke har jeg i varmebeskyttende spray, en krem for fukt i tuppene, og føner.

Styler ikke håret med produkter. Det holder for meg, håret holder seg sunt. Jeg har langt hår med litt naturlige bølger i, tynne hårstrå.

Anonymkode: bcc11...507

Skrevet

Redken anti snap 

Skrevet

Hårkur er gull.

• Liker 1
Skrevet

Hårkur en gang i uken. Håret trenger ikke alltid en vask, klin i balsam og la virke litt. Har merket stor forskjell på håret mitt etter jeg startet med det. Bruk en t-skjorte som håndkle til håret, mye mindre slitasje på håret. Spis sunt og variert

Anonymkode: e937f...701

Skrevet

Regelmessig stussing 😊

Anonymkode: e937f...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...