Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet en del hår så det har blitt tynnere siste årene. Har og allergi og tåler som regel ikke Shampo med mye parfyme. Litt tørr hodebunn. Har tidligere brukt head & shoulders, og synes den har vært super, men nå trenger jeg noe nytt. Tips?

Anonymkode: 08030...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd shampoo uten såpe? Det ble redningen for meg da jeg slet med tørt hår og klødde mye i hodebunnen. Samt at jeg må unngå alt av balsam med silikon i (Silikon er som regel de navnene som slutter på -cone i innholdsfortegnelsen. Mest brukt er "dimethicone" )

Jeg vet Body-shop solgte hvertfall før en som var ganske god, og helsekosten hos oss (Sunkost) har noen inne. Det kan være verdt ett forsøk? Før kjøpte jeg på iHerb men det virker ikke som om de selger noe særlig til Norge lengre :( 

Nå bruker jeg vanlig shampoo igjen, men styrer helt unna silikonholdige balsam`er, og har balsam kun fra nakken og ned bortsett fra en gang i ny og ne hvor alt får balsam el hårkur for å hindre at det blir tørt :)

Skrevet

Barneshampoo. Som er svanemerket og NAAF-merket.

Anonymkode: 5ffaa...764

Skrevet

Sjekk ut Cutrin Bio + serien -utrolig gode produkter -både for tynt hår og sår hodebunn og flass. Selges bla på blivakker.no og hos enkelte frisørsalonger.

Anonymkode: 164a5...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...