AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Hva mener dere; Er det greit at din samboer bevisst beholder personlige bursdagskort skrevet av eksen sin? Da tenker jeg ikke på kort som er bortgjemt og glemt, men kort samboeren din nylig har funnet igjen og likevel valgt å beholde videre, mens andre kort ble kastet. Kan det tyde på at personen ikke er helt ferdig med eksen? Hvorfor er det greit/ikke greit å beholde slikt? Del tanker! Anonymkode: 3dbe2...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg tar vare på slike ting. Minner vettu😊 Anonymkode: 2aea3...d1e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Del Skrevet 9. november 2020 Hadde ikke brydd meg. Livet går videre. Anonymkode: 0c930...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg tar vare på noen slike kort. Det er bare for å mimre litt når jeg tar frem esken og blar i gjennom, kanskje hvert skuddår. Har ingenting med å savne eksen eller noe, bare tenker på hvordan det var, hvem jeg var og hva jeg lærte av den tiden. Det er jo grunner for at jeg ikke er sammen med vedkommende i dag. Skal sies at nåværende samboer er dårlig på å skrive kort, men har mange andre gode kvaliteter Anonymkode: 24adb...3e7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslodamen Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg har tatt vare på brev, fine kort og andre minner fra eksen mine. Det handler overhodet ikke om at jeg savner dem, men om at det er artig med konkrete gjenstander, historier og bilder fra det livet jeg har levd. Jeg titter på minnene av og til, det handler vel mest om å få en nærhet til hvem jeg var og hvordan mitt liv var - ihvertfall handler det mer om meg selv enn hvem de var for meg, om det ga noen mening... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 Minner kan være fine selv om det er fra en tid man er ferdig med. Anonymkode: d0595...640 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg kvitter meg med alt fra eksen når jeg møter en ny. Ville ikke selv likt å finne kort/gaver fra eksen hans, derfr kjører jeg samme linje for meg selv. Om du og partner begge syns det er greit å ta vare på minner - ingen problem. Men for oss blir det feil. Anonymkode: 73af7...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 Ja guri, så forferdelig at folk tar vare på minner. Og spesielt at de har et liv før de treffer meg... MAkan til oppførsel Anonymkode: 907d4...d08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. november 2020 #9 Del Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan det tyde på at personen ikke er helt ferdig med eksen? Ja, det kan det. Men, det kan også tyde på at personen er helt ferdig med eksen og ønsker bare å ta vare på noen minner fra gamle dager. Enten det er en jakke, smykke, barn eller bursdagskort. Noen ganger er det litt vanskelig å kaste alt i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Del Skrevet 9. november 2020 Selvsagt er det helt ok. På samme måte som at man ikke forlanger at kjæresten sletter bilder av eksen. Jeg har en hel skoeske med gamle brev og kort fra både venner og ekskjærester. Morsomt å bla i innimellom, og gapskratte av ikke minst. Tro meg, det fungerer vel så mye som herregud-hva-var-det-jeg-SÅ-i-idioten-påminnelse Anonymkode: f5f6d...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Del Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere; Er det greit at din samboer bevisst beholder personlige bursdagskort skrevet av eksen sin? Da tenker jeg ikke på kort som er bortgjemt og glemt, men kort samboeren din nylig har funnet igjen og likevel valgt å beholde videre, mens andre kort ble kastet. Kan det tyde på at personen ikke er helt ferdig med eksen? Hvorfor er det greit/ikke greit å beholde slikt? Del tanker! Anonymkode: 3dbe2...ad4 Hallo?! Det er fine minner!! Jeg beholder slikt om minnene er gode!! Man kaster jo ikke bort minner som en gang bak i tid var gode og fine. Man kan helt være over følelser og slikt fra fortiden, men minner beholder man jo om de er positive. Minner som er negative kaster jeg. Kastet både smykker og lignende jeg fikk fra eks før, men alt som er positivt ladet sparer jeg. Er som en dagbok i form av kort/ting. Jeg håper jo t viss jeg om typen min eventuelt en gang skulle slå opp ( man vet aldri hva fremtiden bringer) så håper jeg jo han beholder de fine kortene jeg laget til han og at han vil huske det fine vi hadde sammen der og da selvom alt av følelser er dødd ut. Anonymkode: 69a76...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg har kvitta meg med lite fra ekser. Har ikke det behovet for å rydde opp og kaste ut. Dette er jo minner. Hiver jeg ut alt fra ekser har jeg knapt smykker igjen....Jeg har også beholdt nesten alt av kort, bilder mm. Jeg ser sjelden på det, men jeg ser på det litt som tilskudd til dagbøker. Merkelig å se hvordan eksen skreiv heite eller vakre ord 6 mnd før han dro. Men å se det minner meg på at jeg ikke var gal eller blind, sjøl om jeg ikke så bruddet komme. Anonymkode: 6638b...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå