Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ekskjæresten min gjorde det slutt med meg brått. Han var veldig lei seg og sa han ikke hadde "gnisten" til å fortsette. Vi skulle akkurat til å flytte fra leilighet til hus. Det ble veldig tungt for meg. Han er glad i meg, liker meg og har hatt det bra sammen med meg (sier han) men klarer ikke å satse på oss for resten av livet. Vi skal ha en samtale for å avslutte "ordentlig". Gruer meg sånn og blir så tungt å få det bekreftet at det er over. Er det noen som har erfaringer med tema de er glade de tok opp eller eventuelt skulle ønsket de husket å ta opp i en sånn samtale?

Takk 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke still spørsmål som du egentlig ikke ønsker svaret på. Få det unna så fort som mulig så du kan begynne prosessen med å gå videre i livet. Det kan ta tid, og det er tungt. Det beste er å komme i gang med det.
Ikke tolk dette som en fasit, men dette er hva som har fungert mest for meg.

Skrevet
8 minutter siden, Pappi said:

Ikke still spørsmål som du egentlig ikke ønsker svaret på. Få det unna så fort som mulig så du kan begynne prosessen med å gå videre i livet. Det kan ta tid, og det er tungt. Det beste er å komme i gang med det.
Ikke tolk dette som en fasit, men dette er hva som har fungert mest for meg.

Enig i dette. Jo mindre jeg graver, jo raskere kommer jeg meg videre. 

Anonymkode: c108c...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...