AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Jeg har kommet dit at jeg må avslutte mitt prosjekt som fritidskontakt/støttekontakt, av helsemessige årsaker. Hvordan sier man dette til familien det gjelder? Altså, hvordan ordlegger man seg? Jeg er ordentlig dårlig på sånt, og vil ikke gjøre en klein situasjon enda verre med stotring og roting, og kanskje ende opp med å si noe som sårer. Anonymkode: 6b1d4...c8b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Si rett ut at du pga din helse nå desverre må prioritere deg selv. Anonymkode: 35847...c24
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Du har en helt legitim grunn, som ingen har noen grunn til å bli såra over. Lei seg, ja, men ikke såra. "Jeg er dessverre nødt til å slutte som støttekontakt, fordi jeg har problmer med egen helse"; er helt ok å si. Anonymkode: c401b...3f8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Det høres så enketl ut når dere sier det sånn. Tro meg, det kommer ikke sånn ut når jeg prøver å snakke. 😮 Ts Anonymkode: 6b1d4...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå