Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle symptomer som ømme pupper og mensmurringer, men ikke kvalme. Normalt?

Anonymkode: 76da6...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like normalt som å være kvalm. Jeg var ikke kvalm et sekund i mitt svangerskap.

Skrevet

Så heldig du er, håper du forsetter å slippe kvalmen. 

Skrevet

Var heller ikke kvalm i mitt forrige svangerskap, kjente litt på det i et par uker på ettermiddagen, men ikke noe voldsomt. Det er helt normalt :) 

Skrevet

Forrige svangerskap var jeg aldri kvalm, denne gangen er jeg det! Ekstremt kvalm.... 

Anonymkode: d7618...3d5

Skrevet

Fy faen jeg misunner deg 

Anonymkode: 090e1...460

Skrevet

Er på mitt tredje svangerskap. Men første var jeg kun oppblåst. Med andre hadde jeg innimellom små blaff med kvalme som varte i kanskje to sekunder. Nå med tredje har jeg blitt uggen når jeg har vært veldig sulten og har fått større om ømme pupper. Ellers har jeg ikke merket noen ting i disse graviditetene, men unntak av litt halsbrann akkurat da jeg malte et rom da jeg var 36 uker på vei med andre (bøyde meg jo opp og ned hele tiden 😅). Priser meg lykkelig for å ha unngått kvalme og andre plager 😊 

Anonymkode: 8ccf7...878

Skrevet

bare vær glad!! Blir så irritert av alle disse som vil ha kvalme og håper de snart blir kvalm som en betryggelse. Du vet ikke hva du håper på. Har vært sengeliggende i 6 uker nå med kvalme!! Vær glad så lenge du slipper. 

Anonymkode: 64c3f...50c

Skrevet

80% av alle gravide blir kvalme. 50% blir så kvalme at de spyr. 

Men ikke alle blir kvalme like tidlig. Uke 7 er fremdeles ganske tidlig, så kvalmen kan komme senere. 

Anonymkode: 5bb5c...b70

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

bare vær glad!! Blir så irritert av alle disse som vil ha kvalme og håper de snart blir kvalm som en betryggelse. Du vet ikke hva du håper på. Har vært sengeliggende i 6 uker nå med kvalme!! Vær glad så lenge du slipper. 

Anonymkode: 64c3f...50c

Amen!

Anonymkode: 090e1...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...