Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har en liten krangel gående, angående filmen "Mr. and Mrs. Smith"....

Altså.. Når de har funnet ut at de begge er leiemordere, "blitt venner" og begynner å stille hverandre spørsmål om hverandres liv, spør Brad Pitt: "How many?" Ikke at han teller, men han tror det er ca 50-60... Angelina Jolie svarer da: "312... Sometimes 2 at the time." Og Brad Pitt blir litt sjokkert.

Er det snakk om antall sexpartnere eller antall mord?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det snakk om antall oppdrag/mord.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tipper mord selv om jeg ikke har sett filmen.

Skrevet

Brad snakker om sexpartnere, Angeline om mord. serru.

Skrevet
Brad snakker om sexpartnere, Angeline om mord. serru.

Hvorfor i alle dager skulle han plutselig begynne å snakke om sex-partnere midt i en diskusjon om hvem de har drept, når, hvorfor, hvordan osv? Grunnen til at han blir paff er at han tror han er mer proff enn henne og at han derfor tror han har drept mange fler enn henne. Han mener altså å skryte, men så viser det seg at han ikke har noe å skryte av...

Skrevet

Fordi de ligger å snakker om hvem de egentlig er. serru.

Skrevet (endret)

Ordvekslingen spiller selvfølgelig på det "klassiske" spørsmålet om hvor mange sexpartnere man har hatt, det er jo det som gjør den morsom. Samme ordlyd, men annnet innhold.

Endret av Newt
Skrevet

Sukk. Nei, nei, nei. Du er helt på jordet. Nå de ligger der og kulene flyr rundt spør de jo hverandre ut om hvem de er. Ja?

Poenget er jo at de snakker om to helt vidt forskjellige ting. serru.

Skrevet (endret)

De prater om antall mord, men det er selvsagt en dobbelt betydning for å gjøre det morsomt. ;)

Endret av Superlammet
Skrevet

Tråden er ryddet.

Newt-moderator

Skrevet

Ble tråden ryddet fordi jeg skrev at phair hadde rett å at de som ikke forstod det sikkert aldri kom til å gjøre det heller?

Poenget var jo at det ikke var noe å krangle om da alle står på sitt alikevel. Utrolig at det går ann.

Skrevet

Får håpe at fakse i det minste fikk lese siste innlegget mitt der jeg gir begge to rett da.

Skrevet
Poenget er jo at de snakker om to helt vidt forskjellige ting. serru.

Det var vel sånn jeg oppfatta det også...

-viXen-

Skrevet

Hurra! Endelig en som ser det som det faktisk er!

Skrevet

Denne tråden viser årsaken til at det ikke er flere kriger i verden. La oss håpe mennene fortsatt regjerer en stund til.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg tolket det automatisk slik som Fakse tolket det. Hmm... nå må jeg se den en gang til.:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...