Gjest tommen Skrevet 17. juni 2009 #21 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! Jeg kan anbefale Et meget bra silikon glidemiddel fra det kjente merket Eros.Det virker kanonbra,ekstremt langvarig glideevne.Tror hvertfall det Kan brukest med latexkondomer.. Moist glidemiddel var også av de bedre jeg har prøvd. Kjøpte det billig på http://www.kosetid.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 16. juli 2009 #22 Del Skrevet 16. juli 2009 Eros heter Pjur Eros.. står ihvertfall det på min flaske, så egentlig har det ikke byttet navn Handler glidemidlet hos www.kosetid.no De har det meste,og de rimeligste prisene..Eros er veldig bra,og moist har vunnet priser en rekke ganger for beste glidemiddel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_line_* Skrevet 4. september 2009 #23 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 30. september 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #24 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg liker best pjur bodyglide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. september 2009 #25 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hei. Ei venninne avmeg har akkurat sammeproblem.Jeg har hørt om en afroditespray som smører og hjelper til med og få orgasme. om du går inn på www.cosmopharmas.no så finner du sprayen der. Kanskje du kjenner noen med ereksjons problemer, så finnes detBlsck Bull, som også er et naturprodukt. Dette kan du bestille på siden www.cosmopharmas.no Håper du finner ut av det Innlegget er endret iht. KGs regler. Helen, mod. Endret 6. september 2009 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. september 2009 #26 Del Skrevet 5. september 2009 Vi har ei sånn svart flaske, rund flaske. Ikke så veldig stor, og den er silikonbasert, så den holder leenge. Men husker ikke hva den heter nå, er det den som heter Eros? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå