Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor menn vil ha sex med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tenner/blir kåt på meg. Jeg er snart 40. Mammakropp med strekkmerker og operasjonsarr. Har flat mage da, og ganske normalvektig. Litt kraftig bygd. Små pupper. Henger ikke da, står liksom bare der. Og så har jeg bollemus som plager meg sinnsykt. Stikker ut over magen min. Flau av den. Synes den er så synlig og opphevet, siden den buler mer ut enn magen.

Det siste året har jeg hatt flere elskere og ONS. Mange av de virker helt gal etter meg og vil ha sex igjen. De blir fort kåte. Flertallet er yngre enn meg. De tar hent av. Slikker meg mye og puppene får ikke fred. Betyr det at de liker kroppen, bollemusa og små puppene litt da? Noen har sagt at rumpa (som jeg synes er litt stor) er digg, puppene og bollemusa. Jeg forstår det bare ikke. Har vanskelig for å tro det. De har også sagt at det er digg å slikke meg. Men tenker alle er det da?

Jeg blir fort kåt og våt da, noe jeg også er flau over. Trodde jeg var kjedelig i senga. Ikke så erfaren. Blir mest at de dominerer meg, det liker jeg. Jeg er med på det meste da. Gjerne lugging, klask på rumpa og hard sex. Kan ha sex flere ganger og blir ikke lei. Alltid kåt. 
Flere har også sagt at jeg er veldig flink til å suge. Jeg liker å suge da. Men har aldri trodd jeg var flink til det. Sier menn slik bare for tull?

Begynner nesten å lure på om det lyser kåthet av meg? Siden flere menn viser interesse. Vet jeg har et pent ansikt og smil da, og kan være morsom og litt flørtende. Hvis det har noen betydning? 

Vil dere menn ha sex med samme dama flere ganger hvis sexen og dama bare var passe bra? Hvis dere kan få andre damer?

Hilsen snart 40 åring som ikke har hatt så mange sexpartnere tidligere, og alltid har vært usikker på meg selv. 

Anonymkode: 9ee8e...05a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts

Og flere sier øynene mine er så fine. 
Trodde perfekt kropp var det som gjelder? 

Skrevet

Anbefaler psykolog for hjelp til å få bedre selvbilde. Negative tanker er bare en ond sirkel.. 

Anonymkode: aff68...30a

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Og flere sier øynene mine er så fine. 
Trodde perfekt kropp var det som gjelder? 

Gi deg, da. 

• Liker 4
Skrevet

Folk liker forskjellige ting. 

Anonymkode: 12ec0...425

Skrevet

Synes det ble mye snikskryt her.

Anonymkode: 362c2...d73

• Liker 16
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mammakropp

Mammakropp❤️ Du vet nøyaktig hva som skal til for å tenne meg.. nice try🙈

Skrevet

Folk liker forskjellige ting, da.

Anonymkode: 2f4ee...754

• Liker 1
Skrevet

Menn liker kvinner! Slutt å snakke deg selv ned! Du merker at de tenner, så nyt det og innse at du er fin og mer enn bra nok! Bedre sent enn aldri å legge fra seg det dustete selvbildet! 😏

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ble mye snikskryt her.

Anonymkode: 362c2...d73

Å, please! 🙄

Dama er akkurat på vei til å innse at hun har et misforstått negativt selvbilde, så det hun trenger nå er ikke deg til å fortelle at hun er innbilsk! Hold tåta! 

• Liker 3
Skrevet

For mitt vedkommende som mann så synes jeg at såkalt mammakropp er flott. Det viser at du har levd et liv, og gitt noen liv. Det er noe med kvinner 35 og oppover som i mine øyne er utrolig vakkert. Slipp deg løs og vær glad for at mennene vil ha deg. Ikke tenk for mye. Får du selvtillitten på plass i tillegg så blir du enda mer attraktiv etter mine preferanser.

mann 38

Anonymkode: 7d473...bc4

Skrevet

Du klarer jo åpenbart å peke ut mye positivt med deg selv, så selvbildet ditt er det jo ingenting i veien med. Forstår ikke helt hva du vil frem til, menn har sex med deg og liker det, og det gjør du også, så hva er problemet? Du klarer nok å skjønne det om du vil. ;) 

Anonymkode: bbd3b...b1d

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Pia Sofia skrev:

Å, please! 🙄

Dama er akkurat på vei til å innse at hun har et misforstått negativt selvbilde, så det hun trenger nå er ikke deg til å fortelle at hun er innbilsk! Hold tåta! 

Ingen som sier at hun er innbilsk, men hun klarer jo åpenbart å se flere positive sider ved seg selv. En person med dårlig selvbilde finner ikke en dritt. 

Anonymkode: bbd3b...b1d

• Liker 1
Skrevet

😳

Anonymkode: a84ed...944

Skrevet

Har de lyst på deg så har de lyst på deg. Har aldri hørt en mann si at dama må være perfekt. Vi har alle noen skavanker og ting vi ikke nødvendigvis er 100% fornøyde med. Sånn er livet. :) 

Skrevet

Det høres da ut som om TS både har fin kropp (bollemus er jo helt topp!), og god sexdrive.  Klarer egentlig ikke å se problemet her. 

Det finnes jo f.eks damer som er sykt fikserte på hvordan de ser ut, men som er nitriste å ha sex med. 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller tenner/blir kåt på meg. Jeg er snart 40. Mammakropp med strekkmerker og operasjonsarr. Har flat mage da, og ganske normalvektig. Litt kraftig bygd. Små pupper. Henger ikke da, står liksom bare der. Og så har jeg bollemus som plager meg sinnsykt. Stikker ut over magen min. Flau av den. Synes den er så synlig og opphevet, siden den buler mer ut enn magen.

Det siste året har jeg hatt flere elskere og ONS. Mange av de virker helt gal etter meg og vil ha sex igjen. De blir fort kåte. Flertallet er yngre enn meg. De tar hent av. Slikker meg mye og puppene får ikke fred. Betyr det at de liker kroppen, bollemusa og små puppene litt da? Noen har sagt at rumpa (som jeg synes er litt stor) er digg, puppene og bollemusa. Jeg forstår det bare ikke. Har vanskelig for å tro det. De har også sagt at det er digg å slikke meg. Men tenker alle er det da?

Jeg blir fort kåt og våt da, noe jeg også er flau over. Trodde jeg var kjedelig i senga. Ikke så erfaren. Blir mest at de dominerer meg, det liker jeg. Jeg er med på det meste da. Gjerne lugging, klask på rumpa og hard sex. Kan ha sex flere ganger og blir ikke lei. Alltid kåt. 
Flere har også sagt at jeg er veldig flink til å suge. Jeg liker å suge da. Men har aldri trodd jeg var flink til det. Sier menn slik bare for tull?

Begynner nesten å lure på om det lyser kåthet av meg? Siden flere menn viser interesse. Vet jeg har et pent ansikt og smil da, og kan være morsom og litt flørtende. Hvis det har noen betydning? 

Vil dere menn ha sex med samme dama flere ganger hvis sexen og dama bare var passe bra? Hvis dere kan få andre damer?

Hilsen snart 40 åring som ikke har hatt så mange sexpartnere tidligere, og alltid har vært usikker på meg selv. 

Får å si det sånn så høres du jo nesten ut som drømme dama. At man ikke ser ut som 20 åring når man nærmer seg 40 er jo ganske normalt.

Du burde se deg i speilet å si "den dama her er det ingenting galt med"

• Liker 1
Skrevet

Til overskriften.. Nei det vet ikke jeg heller!

Du får spørre de. De liker deg vel som person kanskje og væremåten?

Anonymkode: 6edab...6b7

• Liker 1
Skrevet

Slik du beskriver deg selv høres du ut som ei drømmedame. 
- Mann

Anonymkode: cb009...e5e

Skrevet
9 timer siden, Resignert skrev:

Det høres da ut som om TS både har fin kropp (bollemus er jo helt topp!), og god sexdrive.  Klarer egentlig ikke å se problemet her. 

Det finnes jo f.eks damer som er sykt fikserte på hvordan de ser ut, men som er nitriste å ha sex med. 

Bollemus helt topp, hvorfor? Jeg har alltid trodd motsatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...