Gå til innhold

Fascinert av fitte mer enn av rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fra jeg begynte å interessere neg for jenter og damer, har fronten av hoftepartiet deres vært det som har fascineret meg og vakket min nysgjerrighet.  Fantaserer om hvordan hun ser ut naken, set forfra.  andre synes kanskje rumpe eller pupper er mer spennende og opphissende. En vakker kropp og pent ansikt er selvfølgelig en viktig del av helheten også.

Andre menn, hva tenner dere mest på av dette?  Kvinner, hvilken del av mannekroppen er dere mest fascinert av?

Anonymkode: 62f25...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke en spesiell kroppsdel av alle menn jeg er fascinert av. Er individuelt på hver mann.. jeg blir ekstremt kåt av rumpa til mannen😂 den er så rund og spretten og finere enn de fleste damerumpene jeg har sett, inkludert min egen. Men noe annet som kan tenne meg ved menn er bryst/rygg og armer. Altså overkropp. Hvis den er bred og godt bygd vil jeg si at det er det mest sexy på hele kroppen

edit: av en eller annen helt merkelig grunn så blir jeg også kåt av blodårer på penis😂😂😂😂

Endret av Badbunny
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenner mest av fasongen og hudtypen... neglene sier jo en god del om kvinner jeg liker, samt friskheten i øynene...

• Liker 1
Skrevet

En bredskuldra mann er veldig sexy, men ikke for brei (overtrent og diger), må være naturlig. Og store, litt grove hender. 

Blir veldig tent generelt av høye, mørke menn, brede skuldre, og skjeggvekst. 

Jeg har åpenbart en type, mine to siste har vært akademikere, men har vært som beskrevet, og jeg har vært tent og fascinert av deres intelligens. Fine menn, begge to. 

Anonymkode: bb864...4e3

• Liker 1
Skrevet

Flate manne rumper.  Det er maskulint.

Stramme slanke underarmer 

Anonymkode: ce5d6...e02

• Liker 1
Skrevet

Sterke veltrente armer ååååhhhh 

Anonymkode: 3c1ad...968

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt fra jeg begynte å interessere neg for jenter og damer, har fronten av hoftepartiet deres vært det som har fascineret meg og vakket min nysgjerrighet.  Fantaserer om hvordan hun ser ut naken, set forfra.  andre synes kanskje rumpe eller pupper er mer spennende og opphissende. En vakker kropp og pent ansikt er selvfølgelig en viktig del av helheten også.

Andre menn, hva tenner dere mest på av detteKvinner, hvilken del av mannekroppen er dere mest fascinert av?

Er mest fascinert av "V'n" som går ned fra hoftene og ned mot lysken. Akkurat sånn som den blir vist på bildet. Med buksen på. 

Screenshot_20201109-093102_Chrome.jpg

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Troyamin skrev:

Er mest fascinert av "V'n" som går ned fra hoftene og ned mot lysken. Akkurat sånn som den blir vist på bildet. Med buksen på. 

Åhhh dra den buksa litt lenger ned😅

Anonymkode: 3c1ad...968

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Troyamin skrev:

Vi menn er mest opptatt av den lille "V'n", den er så søt ❤️

2020.png.50527e9b2bdc3a8ee346b328e1458586.png

Anonymkode: c044e...aa6

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Den er fin

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel individuelt? 

Skrevet
2 timer siden, Troyamin skrev:

ha ha ha

• Liker 1
Skrevet

Manne kropper er fint.. men liker jeg ansiktet og øynene så har jeg kommet langt da liker jeg som regel resten og.  Men spesielt er jeg opptatt av øyne. En kan se mye i noens øyne syns jeg da. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Bente1234 skrev:

Manne kropper er fint.. men liker jeg ansiktet og øynene så har jeg kommet langt da liker jeg som regel resten og.  Men spesielt er jeg opptatt av øyne. En kan se mye i noens øyne syns jeg da. 

Jeg svarte hva jeg blir fascinert av, ikke hva jeg liker av førsteinntrykk 😜 Men du har rett; mye kan sies om en manns øyne.🥰

Endret av Troyamin
Endret grunnet staveleifer.
Skrevet

Høye kinnbein, runde eple eller bollekinn, glatt hud på armene, ekstra fett på hendene slik at knokler ikke synes, størrelse på enten pupper, rumpe og lår er de trekkene som tenner meg mest fysisk og utseendemessig med jenter..

Anonymkode: b07be...f22

Skrevet

Skikkelig stor og fyldig bollemus...ingenting slår det😊

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Flate manne rumper.  Det er maskulint.

Stramme slanke underarmer 

Anonymkode: ce5d6...e02

Veltrent menn har ikke flate rumper....

Anonymkode: e39fd...f13

Skrevet

Er vell normalt å like forskjellige ting hos det motsatte kjønn. Personlig så har jeg en ting for hender. Kan ikke forklare det, men det er bare noe som er så sexy med hendene til menn jeg liker. Bare det å se på dem gjør meg helt svett. 
Det er også "sære" ting som jeg synes jeg deilig, som f.eks jeans med enkel svart eller hvit t-skjorte som sitter perfekt, da blir jeg helt ør i hodet. Og mann som kjører bil. Da er det bare noe med lårene og hendene som er så heit at jeg blir svimmel av å se på.  

Det er mange rare ting man tenner på og blir fokusert på, så ikke rart at du ikke er verken rumpe eller puppe-mann. 
Så er det jo også slik at, visse ting blir ekstra tennende og sexy når man allerede er betatt av noen. Jeg tenker ikke slik om alle menn. Er mange med jeans og svart/hvit t-skjorte som jeg ikke en gang legger merke til. Det er ikke slik at alle kvinner bare sitter å stirrer på bulen i buksa og blir våt, vi ser på mye rart og blir både tiltrukket, tent og varm inni oss av beundring av mye rart, alt fra et smil til en handling eller en kroppsdel og det varierer fra person til person.

BTW, ja, jeg har vært singel alt for lenge. Det trenger jeg vell ikke å si en gang, det ser man vell uti fra svaret mitt 🤣

Anonymkode: 2ba61...c2b

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vell normalt å like forskjellige ting hos det motsatte kjønn. Personlig så har jeg en ting for hender. Kan ikke forklare det, men det er bare noe som er så sexy med hendene til menn jeg liker. Bare det å se på dem gjør meg helt svett. 
Det er også "sære" ting som jeg synes jeg deilig, som f.eks jeans med enkel svart eller hvit t-skjorte som sitter perfekt, da blir jeg helt ør i hodet. Og mann som kjører bil. Da er det bare noe med lårene og hendene som er så heit at jeg blir svimmel av å se på.  

Det er mange rare ting man tenner på og blir fokusert på, så ikke rart at du ikke er verken rumpe eller puppe-mann. 
Så er det jo også slik at, visse ting blir ekstra tennende og sexy når man allerede er betatt av noen. Jeg tenker ikke slik om alle menn. Er mange med jeans og svart/hvit t-skjorte som jeg ikke en gang legger merke til. Det er ikke slik at alle kvinner bare sitter å stirrer på bulen i buksa og blir våt, vi ser på mye rart og blir både tiltrukket, tent og varm inni oss av beundring av mye rart, alt fra et smil til en handling eller en kroppsdel og det varierer fra person til person.

BTW, ja, jeg har vært singel alt for lenge. Det trenger jeg vell ikke å si en gang, det ser man vell uti fra svaret mitt 🤣

Anonymkode: 2ba61...c2b

Godt skrevet og forklart!

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Troyamin skrev:

Halleluja! Me too!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...