AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Går det med penis også da? Jeg synes det var digg å bli fingret i rumpa. Gir penis samme følelse da? Mye verre og mer smerte siden større? Når han har fått inn en finger, er jeg da klar for penis? Anonymkode: 5b5d6...2d2
Milky Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 En penis er jo vanligvis mye større enn en finger.. jeg kan også bli fingret der med kun spytt, men må ha glid for å få penis inn. Ellers føles det ut som at jeg revner opp. Men ja er lurt å varme opp med en finger, så med to, også prøve seg med penis. Men seriøst du må ha glidemiddel... 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Ja er forskjell på en finger og en penis i str da. Så bruk glid med penis for beste nytelses skyld Anonymkode: e7f40...61c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Er penisen like liten som en finger? Anonymkode: d4669...310 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Og, hva er det som er galt med glidemiddel egentlig? Koster for mye penger eller? Anonymkode: d4669...310 2
Lisa Rowe Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Hvorfor vil du ikke bruke glidemiddel? Har du et mål om å ødelegge analen din slik at du sliter med å holde inne bæsjen eller noe? Skulle også trodd at det var åpenbart at en penis er større enn en finger.. Til og med de aller minste micopenisene er vel fortsatt litt tjukke? 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Du må ha glidemiddel. Og ja totalt annerledes. Jeg syntes en finger er godt, men penis er så smertefullt at jeg begynner å gråte og blø. Ikke for alle. Kvinner har jo ikke prostata eller noen nytelsessensorer i tarmen. Peg heller mannen din i tarmen hans, gir mer mening da det er mer naturlig (da tarmen hans er mer lagd for nytelse) Anonymkode: 35da6...5fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå