Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 I sta skulle jeg lage sinna smiley med s[nn tegn som er til venstre for Z og kom borti etellerannet nisseri som har f[tt mitt tastatur til [ klikke! her er n[r jeg holder inne shift og alle tallene oppe> det der var et kolon forresten >>> !@#$%^&*() noen stemmer jo men alle andre er jo helt b;se! ARRGH! og her er de siste bokstavene i alfabetet> ":{ og sm[ bokstaver> ';[ FY! Kan noen hjelpe_ >(
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Du har nok skiftet til amerikansk tastatur. Bruker ikke Windows, men du må vel gå til kontrollpanel og regionale...et eller annet..innstillinger, eller noe i den duren.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Fant ikke ut av det buhu jeg maa skrive saann for resten av datalivet og smileys kan jeg bare glemme
Arkana Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Gå på Settings - Control Panel - Regional and Language Options Trykk på Languages og Details, der kan du trykk add og velge Norwegian.
Cronos Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 (endret) Nerd her! Eller du kan se om det står EN til høyre nede på linja nederst på skjermen (taskbaren). Klikk på den og skift til NO. Endret 2. august 2005 av Cronos
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #6 Skrevet 2. august 2005 Haaaaah! Enkleste løsningen fant jeg ut av æøåæøåæøåæ :D:D:D:D aha! Tusen takk! la merke til at det var noe annerledes nedi hjørnet ja!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Gjort det samme noen ganger. Da restartet jeg maskinen og det hjalp. vet ikke helt om det var samme problemstilling, men det virket.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 Gjort det samme noen ganger. Da restartet jeg maskinen og det hjalp. vet ikke helt om det var samme problemstilling, men det virket. ← Windows i et nøttskall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå