AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hei! Prøver lykken her da jeg ikke finner så mye når jeg søker på nett. Noen som har forslag til en fin dør/evt fine dører til et slikt skap? Tar også i mot andre smarte løsninger men vi tenker nok beholde det som et skap/oppbevaring:-) Er et barnerom, baby. Anonymkode: 2fcd3...d69
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Jeg ville satt på originaldørene igjen. Ser bare rart ut med halvveis løsning med nye Ikea-dører på et sånt skap. Anonymkode: 6e10c...de0 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Jeg ville ha: -Malt alt inni og malt karmene -Satt inn en stang øverst til venstre, og en seksjon med flere uttrekkbare kuver under (eller en stang til) -Malt og satt inn nye hyller i delen til høyre -Malt, satt på speil på originaldørene (enten et som passer perfekt eller bare noe langt og smalt), og byttet håndtak. Har et slikt skap selv nå, og mye fikses med maling Det skal mye til å finne noe som passer ferdig på slike skap (fra 70-tallet?). Har du noen handy i familien kan dere lage dører fra bunnen av alternativt Anonymkode: fd561...0db
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha: -Malt alt inni og malt karmene -Satt inn en stang øverst til venstre, og en seksjon med flere uttrekkbare kuver under (eller en stang til) -Malt og satt inn nye hyller i delen til høyre -Malt, satt på speil på originaldørene (enten et som passer perfekt eller bare noe langt og smalt), og byttet håndtak. Har et slikt skap selv nå, og mye fikses med maling Det skal mye til å finne noe som passer ferdig på slike skap (fra 70-tallet?). Har du noen handy i familien kan dere lage dører fra bunnen av alternativt Anonymkode: fd561...0db Takk for svar! Gøy at planen min er ganske likt, skal male (holder på nå) og i den ene delen skal hyllene inn og den andre skal det inn et kurvstativ 🙂 Orginaldørene er dessverre kastet og var veldig stygge, så da må jeg kanskje få sambo til å lage noen nye evt vurderer vi en stor skyvedør av noe slag, hmm. Anonymkode: 2fcd3...d69
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville satt på originaldørene igjen. Ser bare rart ut med halvveis løsning med nye Ikea-dører på et sånt skap. Anonymkode: 6e10c...de0 Takk for et fantastisk råd:) Jeg syns det ser helt rart ut med orginaldørene da de er stygge. Anonymkode: 2fcd3...d69 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 På 9.11.2020 den 14.25, AnonymBruker skrev: Takk for et fantastisk råd:) Jeg syns det ser helt rart ut med orginaldørene da de er stygge. Anonymkode: 2fcd3...d69 Idiotisk å kaste de. Burde blitt oppbevart i en bod ol.. Vi har et slikt skap, hadde vært uaktuelt å kjøpe og beholde en leilighet med en slik mellomløsning. Riv og monter skyvedørsgardeorbe. Anonymkode: 03357...be9 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Ville også rivd og fått satt opp skyvedørsgarderobe. Anonymkode: b9b58...90c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Jeg ville lagd nye dører, det er ikke så vanskelig, når du har de gamle til mål. Bare såg ut to dører i finer, mål og sett på nye håndtak. Du trenger kanskje nye hengsler også. Anonymkode: f5c8d...b38
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 19.56, AnonymBruker skrev: Ville også rivd og fått satt opp skyvedørsgarderobe. Anonymkode: b9b58...90c Rommet på andre siden er pittelite så vi velger å beholde lagringen på begge rommene. Anonymkode: 2fcd3...d69
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #10 Skrevet 14. november 2020 Hadde et sånt skap i forrige leilighet. Rev av dørene, malte det inni, og fikk satt opp skyvedører lagd på mål av lokal produsent. Anonymkode: 22ffe...64a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #11 Skrevet 14. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde et sånt skap i forrige leilighet. Rev av dørene, malte det inni, og fikk satt opp skyvedører lagd på mål av lokal produsent. Anonymkode: 22ffe...64a Lurt! Takk for innspill I tre eller med speil? Anonymkode: 2fcd3...d69
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 14. november 2020 #12 Skrevet 14. november 2020 Behold de gamle dørene. Bare å male i vei så blir det fresht og nytt! Det enkle er ofte det beste.
Summeer Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 Vi hadde sånne før. Jeg malte dørene og dekorerte med sjablonger av sommerfugler (barnerom). Hadde vi blitt boende hadde jeg gjort dem om til store oppslagstavler til å henge bilder/tegninger etc på (kork på rull som limes på). Det var dog ikke i bruk hver dag, mer som et minikott med støvsuger etc i. I gangen rev vi ut skapet og fant trådkurver som passet som et skudd inni nisja. Det var i bruk HELE tiden, så der hadde vi ikke dør. Du kan evt lage en gardin/forheng som går over større deler av veggen om det er et barnerom. Det innbyr til å brukes som sceneteppe. Monter skinne i taket 15 cm ut fra veggen, og ha en hylle også ved siden av feks🙂 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 Rive og sette opp skyvedørsgarderobe. Anonymkode: b7a79...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå