AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hadde du sendt julekort i år ? Anonymkode: 46224...374
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 ja? er det helt krise legger jeg det i postkassa. må jo være mulighet for å få spre litt juleglede! Anonymkode: e5ae1...d9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det? Anonymkode: 7a3cd...e3a 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Jeg har vært så crazy at jeg sendte et helt BREV til slektninger i åttiårene nå i koronatiden😳😳😳 Anonymkode: 95b60...8e5 1
Daria Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Jeg har gode intensjoner om å sende flere enn vanlig i år, nettopp på grunn av korona. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Det går så bra, bare husk å bruk hansker og sprit kortet....🙄
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Nei tenk å sende post i disse dager. Får vel bare la være å betale papirregninger også da. Kan jo ikke få post nå
Drizzt Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 Ja Så kan man heller åpne brevet med hansker på hvis man er så bekymret.
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 Akkurat nå, Drizzt skrev: Ja Så kan man heller åpne brevet med hansker på hvis man er så bekymret. For så å legge brevet på skrivebodet, og glemme det helt. For man har jo hansker, også tar man på pc/padden med hanskene, uten å tenke over det, og kommer på hva man har gjort etterpå. Veldig komisk også med folk med hansker i butikken, men som klør seg i ansiktet med skitne hansker ved kassa, og putter flakslodd i munnen mens de pakker varer. 😂
LastSummer Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 Du får be mottakerne legge brevet en ukes tid i karantene før de åpner det 😄 så vær tidlig ute!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Dette viruset smitter mer med kontakt/overflatesmitte enn ved luftsmitte, så det er et betimelig spørsmål. Postgangen er treg så der går det allerede noen dager. Viruset overlever ikke på papp etter 3-4 dager. Så kan mottaker la posten ligge noen dager også. Anonymkode: 4e873...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette viruset smitter mer med kontakt/overflatesmitte enn ved luftsmitte, så det er et betimelig spørsmål. Postgangen er treg så der går det allerede noen dager. Viruset overlever ikke på papp etter 3-4 dager. Så kan mottaker la posten ligge noen dager også. Anonymkode: 4e873...4ae Det er ikke hva jeg har lest. De artiklene jeg leste konkluderte akkurat motsatt. Anonymkode: d333d...3a5
Drizzt Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 12 minutter siden, Villfisker skrev: For så å legge brevet på skrivebodet, og glemme det helt. For man har jo hansker, også tar man på pc/padden med hanskene, uten å tenke over det, og kommer på hva man har gjort etterpå. Veldig komisk også med folk med hansker i butikken, men som klør seg i ansiktet med skitne hansker ved kassa, og putter flakslodd i munnen mens de pakker varer. 😂 Det er ikke det jeg mente. Man åpner postkassen og brevet med hansker og tar ut kortet. Legger det oppå peisen et sted, kaster hansker, konvolutt og alt, vasker godt hender og ikke tar på kortet i 14 dager. 😁 1
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2020 #14 Skrevet 9. november 2020 12 minutter siden, Drizzt skrev: Det er ikke det jeg mente. Man åpner postkassen og brevet med hansker og tar ut kortet. Legger det oppå peisen et sted, kaster hansker, konvolutt og alt, vasker godt hender og ikke tar på kortet i 14 dager. 😁 Hehe. Skjønte det, men måtte bare kommentere det 😁
The Kitten Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 Fascinerende hvordan enkelte klarer å få ALT til å handle om korona. 5
Arkana Skrevet 9. november 2020 #16 Skrevet 9. november 2020 Ja, selvfølgelig. Hvis man er redd for kontaktsmitte via julekort kan man jo ikke gå i butikken en gang eller noe sted hvor andre mennesker kan ha tatt på ting. 3
Eignarf Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 Er det nødvendig å bruke både hansker og vaske seg på henda etterpå? En del av meg forstår ikke helt poenget med å bruke hansker hvis man likevel må vaske seg på henda etterpå. Kanskje det gir en ekstra trygghet da. Men med tanke på miljøet er det jo ikke så bra å bruke alt for mye plast heller.
Eignarf Skrevet 9. november 2020 #18 Skrevet 9. november 2020 Og kan coronaviruset "drysse"? Hvis man har en konvolutt eller matvarer, så går man med det et stykke ... kan da viruset drysse på gulvet, slik som glitter eller smuler gjør?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #19 Skrevet 9. november 2020 Det er godt vi ikke slikker på frimerker lenger Anonymkode: 1a751...887 4
skrue Skrevet 9. november 2020 #20 Skrevet 9. november 2020 Det er jo bare for mottager å la brevet eller hva det nå er ligge i ro 2-3 noen dager. Her gjøres det med alt som ikke haster (=nesten alt). Null stress. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå