Gå til innhold

Tinderdate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sove hos tinderdate i og med vi bor i forskjellige byer. Tror dere vedkommende forventer sex? Bør jeg si fra om at det ikke blir å skje?
Han har ikke gitt utrykk for at han ønsker det eller noe i den gata.

Anonymkode: 5a706...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naive damer dukker opp over alt.

Sex er ganske innelysende, Ja!!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Hvordan i alle dager skal jeg forklare at det ikke skjer når det ikke er eller har vært ett tema?? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager skal jeg forklare at det ikke skjer når det ikke er eller har vært ett tema?? 

Bare si sex er utelukket og legg deg med klær på.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Men hvorfor mener du det er «innlysende»? Å overnatte hos noen er ikke ensbetydende med sex.. på ingen måte. 

• Liker 1
Skrevet

Du må forvente at han kan ville ha sex, men han må også forvente at du ikke vil. 
For min egen del, ville jeg nok forberedt han litt på forhånd. Sagt at jeg gleder meg til å overnatte hos han, men at det ikke kjennes riktig for meg å ha sex ennå. 

• Liker 4
Gjest Bamse20
Skrevet

Jeg hadde bare sagt det rett ut:

Jeg kommer gjerne og sover over og ha en fin kveld hos deg, men jeg blir ikke og ha sex på første date. Om dette er noe du forventer så må jeg beklage.

Skrevet
10 minutter siden, Meg.no skrev:

Du må forvente at han kan ville ha sex, men han må også forvente at du ikke vil. 
For min egen del, ville jeg nok forberedt han litt på forhånd. Sagt at jeg gleder meg til å overnatte hos han, men at det ikke kjennes riktig for meg å ha sex ennå. 

Tror ikke jeg tør å si det likevel. Føler det er frekt, da sier jeg indirekte at jeg tror han bare ønsker sex istedenfor å bli kjent med meg. Det er jo en antakelse som kan være feilaktig og ikke minst nedlatende ?

Skrevet

De damene som tidlig sier det ikke blir noe sex, endrer seg alltid.

Anonymkode: 80f12...e09

Skrevet

Naivt.. Du kan bli voldtatt!

Anonymkode: 01b24...b83

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror ikke jeg tør å si det likevel. Føler det er frekt, da sier jeg indirekte at jeg tror han bare ønsker sex istedenfor å bli kjent med meg. Det er jo en antakelse som kan være feilaktig og ikke minst nedlatende ?

Ser den, om dere ikke er inne på emnet, ja. Da kan nok heller situasjonen frembringe informasjonen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De damene som tidlig sier det ikke blir noe sex, endrer seg alltid.

Anonymkode: 80f12...e09

Om jeg sier noe eller ikke har ingen betydning for resultatet når det gjelder det. Hvorfor skulle det? 

3 minutter siden, Meg.no skrev:

Ser den, om dere ikke er inne på emnet, ja. Da kan nok heller situasjonen frembringe informasjonen. 

Ja var det som gjør meg usikker. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naivt.. Du kan bli voldtatt!

Anonymkode: 01b24...b83

Det var kanskje litt dramatisk å hoppe til den konklusjonen

• Liker 2
Skrevet

Pung ut for hotellrom for seg selv, om du virkelig har prinsipper.

Anonymkode: ee5a8...8bf

Skrevet

Jeg ville ikke dratt på den daten om du aldri har møtt fyren før! Da ville jeg tatt en dagstur, altså dratt hjem samme kveld/natt. Og gjør det klar at dette er planen på forhånd.

Anonymkode: f2348...469

Skrevet

Dette sa jeg på første date med første dama, hun ble veeeeeeldig lang i maska, men vi tok det igjen senere.....så sex på første daten er ikke alltid det beste.....men kommer lysten over dere så er det gjort, samme hva du bestemmer deg for på forhånd!

Anonymkode: 7243c...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...