AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Til deg som har gjort det, hva tenkte du? Hva var det som fikk deg til å bikke over å slutte uten å snakke med partner? (Dette er ikke noe jeg har planer om, men noe jeg har lurt på en stund, etter å ha hørt flere som forteller de har gjort det) Anonymkode: 10a34...e65
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Kyniske, egoistiske mennesker tenker dette, de tenker ikke over partnerens følelser eller fremtid, dette er alvorlig. Det kan jeg fortelle deg, at sånne mennesker har lite empati. Anonymkode: e21b6...e87 20
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kyniske, egoistiske mennesker tenker dette, de tenker ikke over partnerens følelser eller fremtid, dette er alvorlig. Det kan jeg fortelle deg, at sånne mennesker har lite empati. Anonymkode: e21b6...e87 Det er ikke så mye tanker på andre enn seg selv nei. Men det jeg lurer på er hva denne gruppa med mennesker tenkte, hva som var grunnen til at bestemmelsen «nå er det nok prevensjon, jeg slutter», ble gjort. Det er jo klart det går kraftig ut over en stakkars uvitende mann. Først 9mnd med hormonell dame etterfulgt av flere år uten søvn, minst 18 år med mye oppdragelse og lite penger. Anonymkode: 10a34...e65
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 En venninne av meg gjorde dette sent i trettiårene. Hun hadde vært gift i mange år og ventet på at partneren skulle gi grønt lys. Han hadde visst lovet og lovet at EN DAG skulle de få barn. Etter en time hos gynekologen hvor hun får beskjed om sjansen hennes snart gikk ut stillte hun han til veggs. Han forteller at han har ombestemt seg ang barn og trives som barnløs.I dag har hun en nydelig datter. Vet hun har dårlig samvittighet. Opplever hun ikke som et usympatisk menneske, heller drevet av desperasjon. Ps: det tok mange år før hun fortalte dette, Anonymkode: 58088...7f7 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg gjorde dette sent i trettiårene. Hun hadde vært gift i mange år og ventet på at partneren skulle gi grønt lys. Han hadde visst lovet og lovet at EN DAG skulle de få barn. Etter en time hos gynekologen hvor hun får beskjed om sjansen hennes snart gikk ut stillte hun han til veggs. Han forteller at han har ombestemt seg ang barn og trives som barnløs.I dag har hun en nydelig datter. Vet hun har dårlig samvittighet. Opplever hun ikke som et usympatisk menneske, heller drevet av desperasjon. Ps: det tok mange år før hun fortalte dette, Anonymkode: 58088...7f7 I den situasjonen så blir det ikke galt. Å love noe sånt for så at det aldri blir noe av er jo veldig stygt gjort. Og etter at de har giftet seg. Jeg skjønner at folk blir skuffet av falske løfter. Det å lure en som ikke vil eller ikke får mulighet til å uttale seg blir noe annet. Og stygt. Anonymkode: 02231...d72 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg gjorde dette sent i trettiårene. Hun hadde vært gift i mange år og ventet på at partneren skulle gi grønt lys. Han hadde visst lovet og lovet at EN DAG skulle de få barn. Etter en time hos gynekologen hvor hun får beskjed om sjansen hennes snart gikk ut stillte hun han til veggs. Han forteller at han har ombestemt seg ang barn og trives som barnløs.I dag har hun en nydelig datter. Vet hun har dårlig samvittighet. Opplever hun ikke som et usympatisk menneske, heller drevet av desperasjon. Ps: det tok mange år før hun fortalte dette, Anonymkode: 58088...7f7 Er de fremdeles sammen? Anonymkode: cbfaa...573 1
Milky Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 (endret) Da jeg var yngre og dum vurderte jeg det der så mange ganger... plis ikke gjør det. Er så jævlig urettferdig hvis partneren din ikke vil ha barn. Tok meg lang tid å skjønne og gjorde det heldigvis ikke Endret 8. november 2020 av Badbunny
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Var kompis med en som stakk en tynn når gjennom kondompakkene.. Syyyke mannen. Dama ble gravid men gikk fra ham før ungen var et år. Anonymkode: df1c3...963
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var kompis med en som stakk en tynn nål gjennom kondompakkene.. Syyyke mannen. Dama ble gravid men gikk fra ham før ungen var et år. Anonymkode: df1c3...963 Anonymkode: df1c3...963
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg gjorde dette sent i trettiårene. Hun hadde vært gift i mange år og ventet på at partneren skulle gi grønt lys. Han hadde visst lovet og lovet at EN DAG skulle de få barn. Etter en time hos gynekologen hvor hun får beskjed om sjansen hennes snart gikk ut stillte hun han til veggs. Han forteller at han har ombestemt seg ang barn og trives som barnløs.I dag har hun en nydelig datter. Vet hun har dårlig samvittighet. Opplever hun ikke som et usympatisk menneske, heller drevet av desperasjon. Ps: det tok mange år før hun fortalte dette, Anonymkode: 58088...7f7 Dette vil jeg se på som en tilgivelig grunn. Han har lovet henne barn senere, de er gift, klokken tikker. Det er lov å ombestemme seg, men da skal man gi tydelig beskjed så fort man er sikker. Det er dårlig gjort å ta fra noen muligheten til å få barn. Hadde han sagt fra før kunne hun funnet seg en mann med ønske om et barn. Anonymkode: 10a34...e65 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg gjorde dette sent i trettiårene. Hun hadde vært gift i mange år og ventet på at partneren skulle gi grønt lys. Han hadde visst lovet og lovet at EN DAG skulle de få barn. Etter en time hos gynekologen hvor hun får beskjed om sjansen hennes snart gikk ut stillte hun han til veggs. Han forteller at han har ombestemt seg ang barn og trives som barnløs.I dag har hun en nydelig datter. Vet hun har dårlig samvittighet. Opplever hun ikke som et usympatisk menneske, heller drevet av desperasjon. Ps: det tok mange år før hun fortalte dette, Anonymkode: 58088...7f7 En venninne av meg også. Mannen påsto riktignok ikke at han hadde ombestemt seg, bare «ikke ennå». Hun var 38 og sluttet på pillen uten å si noe, Anonymkode: 8ec0f...db7 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var kompis med en som stakk en tynn når gjennom kondompakkene.. Syyyke mannen. Dama ble gravid men gikk fra ham før ungen var et år. Anonymkode: df1c3...963 Jøss. Når jeg laget innlegget så var faktisk ikke menn i tankene en gang, men de finnes faktisk de også ja. Anonymkode: 10a34...e65 2
Mønepanne Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Har aldri gjort dette eller vurdert det. Det er ALDRI greit å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg også. Mannen påsto riktignok ikke at han hadde ombestemt seg, bare «ikke ennå». Hun var 38 og sluttet på pillen uten å si noe, Anonymkode: 8ec0f...db7 Lurer på når denne mannen så for seg de skulle ha barn. Synes personlig 38 begynner å bli litt i seneste laget Anonymkode: 10a34...e65 4
skruf Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 Eksen til venninna mi løy om at han var steril, hun hadde ikke planer om å få barn og var åpen om det til han da forholdet ble mere seriøst. Hun stolte på han og innen ett år var hun gravid. Hun valgte å beholde barnet, men det var så stort et tillitsbrudd at forholdet varte ikke. Og det ble med det ene barnet, har ikke fått flere barn med nåværende partner (som har barn fra før) Så det finnes menn som lurer kvinner også 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 Jeg gjorde det når jeg og samboer likevel brukte kondom. Jeg reagerer så dårlig på hormonell prevensjon, at jef slutta uten å inkludere han. Sa ifra to uker etter slutt, og da slutta vi med kondom også. Ble gravid etter 9 mnd, nå har vi en baby på 4 mnd:) Anonymkode: 43b27...f05
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, skruf skrev: Eksen til venninna mi løy om at han var steril, hun hadde ikke planer om å få barn og var åpen om det til han da forholdet ble mere seriøst. Hun stolte på han og innen ett år var hun gravid. Hun valgte å beholde barnet, men det var så stort et tillitsbrudd at forholdet varte ikke. Og det ble med det ene barnet, har ikke fått flere barn med nåværende partner (som har barn fra før) Så det finnes menn som lurer kvinner også Dette er jo nesten værre å lyve om enn at man går på p-piller. Å være steril betyr jo at man ikke kan få barn. Når man går på p-piller er det en sjanse for at man kan bli gravid.0 Anonymkode: 10a34...e65 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det når jeg og samboer likevel brukte kondom. Jeg reagerer så dårlig på hormonell prevensjon, at jef slutta uten å inkludere han. Sa ifra to uker etter slutt, og da slutta vi med kondom også. Ble gravid etter 9 mnd, nå har vi en baby på 4 mnd:) Anonymkode: 43b27...f05 Da er det jo greit nok. Og så koselig at han var enig i baby, gratulerer❤️ Anonymkode: 10a34...e65
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er de fremdeles sammen? Anonymkode: cbfaa...573 Ja, hun ble gravid "på pilla ". Han er en god far , har uttrykt at han er glad for barnet og stiller opp. Men vet hun sliter med samvittigheten. Er kanskje ikke slik man ser for seg å få barn Anonymkode: 58088...7f7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 En kollega (!) innrømte dette til meg i fylla på julebord for noen år siden. Stusset litt for da hun ble gravud virket hun så overasket iom at hun gikk på prevensjon. Hun har høyere utdannelse , virker reflekter og har livet på stell. Ble overssket for trodde dette var vanligere i ressurssvake kretser Anonymkode: 58088...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå